sparrow gensyn





Just ja, jag glömde att igår var vi ute o käkade! Anna o hennes pojkvän Fredik + hans polare Berlin, osså jag o Thomas.
Vi var på nyöppnade Olivers som e typ som O'learys, en sportbar på Vallås.. Först fick vi vänta en timme på att beställa. Sen fick vi vänta ÖVER en timme på maten! Visst, det var helt fullsmockat med folk men VAFAN. Anställ mer än en kock eller? Som komplement bjöd de på Dessert och kaffe. Jag som ville ha pengar. Ha.

Jaja, men jag fick en god cheesecake iaf! Och middagen var faktiskt värd att vänta på, riktigt mums men inte lördagkväll nästa gång kanske. Sen blev det biljard! Fan vad kul det är om man kör seriöst, dvs INTE som Sofia o jag gjorde på nyår!
Tog tyvärr inga bilder, men anna gjorde.. Så de kommer väl upp om 3 år.



Jag o Emelies lilla kung!



 

 

Kul från senaste veckan;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Moa

jag gillar när sötnosen uppdaterar :) likey likey

2010-03-22 @ 13:13:13
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback