to reploge




Hej hopp ! Känner att det behövs en uppdating-härva!

Denna veckan har gått sjuuuukt fooooaaart!!! Tretimmarspasset med Angela i tisdags satt i sen fredag kväll. Seriöst, jag kände i ljumsken samma kväll att det värkte.. Efter en sjukt jobbig övning på BodyCombaten. Och sen en timme bastu med Erica o Angela på det. Härligt! Det blir en repris nästa tisdag =)

Igår var jag, thomas o tolv andra o såg på Alice i Underlandet på bio, dock ej 3D! Innan dess blev det en, två, tre öl på Bulls... Så T o jag blev lulliga som fan o hamnade på McD med varsin BigMac.. Sen kom vi på att bion började om typ 5 min så det blev lide brååådis!  Ingen film jag skulle valt på biolistan för att se men den var väldigt bra gjord o historien var söt.

Imorse blev det stor söndagsfrukost som vanligt och lite digestive/brie innan lite Formel 1-nördkompisar till Thomas kom o skulle occupera tv:n och dra med min man i djupet.. Så då åkte jag hem för att plugga, har tenta på tisdag!

Var även tvungen att träna för att få mina stämplar för veckan. En mil på löpbandet blev det! Sprang förvisso inte hela tiden men bra mycket  mer än jag trodde jag skulle klara! Tyvärr fick jag skoskav när det var 2 km kvar och det var inte så jätteskönt. Jävla skit utbrast jag, + att jag typ började gråta där på bandet när jag kollade på Life of Bryan samtidigt på tv:n.. Sorgligt att han gjorde slut med Kayla :( haha hade aldrig sett det innan but liked it!

Kollade mig i spegeln i omklädningsrummet sen. Shit, man ser värre ut än man känner sig! Var svettig, illröd samt sjukt mörk runt ögonen. Såg hemsk ut! Tur att jag bara skulle hem =) Nu har jag FaceBonkat ett tag så det blir plugga resten av kvällen och hela dagen imorgon. + sova ut ordentligt. Har inte sovit i min egen säng på 1,5 v så det blir spännande. Ett rum med mörkäggningsgardiner. Det är underskattat!!! Skulle behöva sova till 15:00 imorrn för att ta igen för de senaste veckorna!

Efter tisdag har jag bara en tenta till. Sen är det sommar <3 längtar så det gör ont!!
Och senast efter sommaren händer det andra kul grejer :D I'm so lucky lucky! 






Kommentarer
Postat av: Moa

vadå sen är det sommar :O menar du att du typ får lov efter tentan eller va?!?! :O och vad händer efter sommarn :O ;)

2010-03-16 @ 00:01:03
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback