as coast



forts..



På torsdagen kom mamma som bestämt, vi körde Robban till tåget au revoir och sedan gick vi i stan resten av dagen, käkade Salamipaj/lasagne på grekiska Plaka.. MOOOOMS!


Fredagen var kort med lektioner innan jag, Anna o Angela drog till stan för fika as usual.
På kvällen kom my precious hem, vi lagade en flygande jakob som bara tanken på får det att vattnas i i munnen.. Sedan tog vi hem Luftslottet som sprängdes och käkade B&J Baked Alaska med vit choklad och marschmallows som vi dock aldrig fick nån? Den var inte så jäääättegod.... förrän vi tillsatte krossad digestive... MAJ GAAAAAAD så gött! Fast Half baked är ju fortfarande no 1!

Lördagen.. ja, den försvann. Puts, väck! Såg F1-kvalet på Viasat. Hemköp snabbt. Såg Skavlan och lite sånt. Och så plötsligt... Söndag! Då blev det Simlångsdalen till fan-mor och helvetes-far och jävla-bror (svärfamiljen för TFF (Trögfattarföreningen för TFF)) :) God middag som vanligt, en promenad på det och sen fika.. Sjukt mysigt, knappt att jag ville hem.





Nu är det en ny vecka, går fetingdag 8-16 imorrn men sen ledig =) Fredag ska jag till Småland och mormor, men torsdag kväll vankas eventuellt en ganska så fet utgång! 90-talsfest på Tivoli med en jävla spännande blanning folk, Moa, fröken Sari, Cassie och Susanne. Wehuu! Sen e det massa andra man känner som ska till Tivoli enligt Facebook, Jimmy, Ekke m.fl. Känns som juldagen ju :)










Kommentarer
Postat av: Moa

du är söt! tihi jag har en söt vän. Jag håller tummarna på torsdag! om det inte blir av går jag ändå! haha taggad till max, har redan börjat stryka flanell skjortan ;)

2010-03-29 @ 22:55:55
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är taggad till max nu du!

2010-04-01 @ 16:50:14
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback