fire doyle




Då kom äntligen the Whale Bourg! Tanken var att det skulle bli Lund som förra året men då Gud valde att pissa ner Skåne totalt denna dagen slopade vi denna vattentäta plan.

Vi drog till Väla.

Bara för att se om det blev uppehåll liksom. Det blev det i typ en kvart, men solen försvann lika fort som den kom och Gud blev nödig (ej nådig) igen. Vi drog till Systemet för att säkra dagen, och där konstaterade vi att den bästa alternativet som fanns kvar var att dra till Båstad - stugan - Pepes =)

Så blev det! 


 

 




Vi lagade mums-mat efter lite shopping på ICA, självklart fick min nya favoritsås Bearnaise Tre peppar vara med.

Kvällen fortsatte med flugbekantskaper, musik, allvar-snack och fylleri!

  

  





Kort och gott, skitrolig kväll! Träffade Josefin Dahlgren, Denise, Nöten m.fl där. Dessvärre minns jag inte hur jag kom hem, Sofia har inget svar på det heller eftersom hon hade gått i förväg. Efter lite gråt och skumma nyckelgömmor kom vi iaf in o däckade med kläder o smink på.

Lördagen spenderade jag i en soffa genom att spy varannan gång jag rörde mig. Mådde så fruktansvärt dåligt. Mamma o pappa kom vid typ 13-tiden, Sosso o jag såg Gökboet tills hon tog tåget halv 6. En timme senare kom Thomas för att hämta hem mig, slutade med att han grillade med mamma o pappa medan jag låg i soffan o försökte undvika att röra mig. Kl 20 på kvällen spydde jag för sista ggn. 22:30 skulle vi köra mot Halmstad, jag satt stel som en pinne med spypåse i högsta hugg (Systemet-påse..) men klarade resan. Väl i Halmstad somnade jag direkt.

Söndagen åt jag för första ggn på över ett dygn. Då mådde jag ändå okej.. Resten av dagen var vi i Simlångsdalen o den historien har ni redan fått höra..

Nu undrar jag.. Var i helvete e mina nycklar till A-bergs lägenheten och Thomas lägenhet? :(:( Hbg, Stugan, Pepes? Havet? De är iaf borta.


Men kul hade vi!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback