is mainstay



Hollatjopp!

Om en kvart ska jag hämta tvätten. Om två timmar ska Flygande Jakoben vara klar för då kommer Simlångsdalarna hit o ska käka! Efterrätt: Kladdkaka med SVENSKA JORDGUBBAR från Väla/Ödåkra.. BEAT IT

Har varit en lugnt helg mest, kollat på Formel 1 (!) o lite sånt.. Börjar fan kunna en massa förarnamn så man blir ju lite orolig.. Men intressen är till för att delas :D

Igår blev dock ett litet men mycket trevligt avbrott då det vankades grillfest i Hasslöv. Tyvärr regnade det så värdparet bjöd på maten istället. En ny kompis called Jim lurade i mig LIGHT-snus i bilen, vilket resulterade i att jag åt lite mat, började svettas så det RANN i ansiktet, spydde, tog luft, sen blev okej igen. Typ.. Maten gick ner några timmar senare. Sjukt trevligt var det iaf, folk berättade gamla fest- o fyllehistorier.. Shit vad lite man gjort i sitt liv ändå.. ;)
Blev nyktert för min o T's del ändå av olika anledningar. Fan vad glad jag var över det senare på vkällen när folk dragit några glas whiskey o lite ren vodka o tusen öl o glas vin på det.. HA! Är det sån man blir alltså....




Henke o hans nya flickvän Lovisa som vi var hos




Min älskling o Mange Dahlgren "Mange & Dahlgren"





JAG VAR DÄR :D wöhööööööööo!!!! Festen räddad!



 Ande, Martin (med flickvän Anna) var förstås med. Thomas bästa killkompisar = MYYCKET FÖRSTÅELIGT!



Dahlgren, JIM lura-i-mig-snus Pettersson, Ande!


Tack o hej, nu kallar tvätten!



plllllrrrrrrr

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback