keys back




JIBBIDOOO!! Mina nycklar fanns hos polisen!! Åååhh han var så trevlig, gubben som hade hand om hittegodsen.. Han gjorde en "patentare" för min skull, shit, tänk att där har de hängt i typ en månad medan jag baraa gått runt o tänkt "alltså, tänk att mina nyklar ÄR någonstans just nu!" o så hängde de där.. Så jävla gött =)

Sen köpte jag lite ekologiska chips och skit inför ikväll, samt hårfärg som jag dock inte tror jag ska sätta i idag. Är för blek för mörkare hår för tillfället. Nu ska jag fixa spellista inför ikväll ;)


Hitta sjukt fula bilder från förr som pappa lagt in diabilder ;)


 Mormor och jag förra veckan..


  Mamma o jag..



 Mamma o jag och kusin Lisa


 Tittut..

HAHA!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback