rich girl




Nananannananana... See I've got all the money in the world, if I was a wealthy giiirl...

Omgggggg så jävla bra den är!! Skulle sätta på Svennebanan för det e den enda låten som får mig taggad inför Slappe ikväll... Men Gwen Stefani gjorde inte saken sämre.. PARDEY :D



Nu har jag iaf sovit här i stugan inatt.. Sov himla gött faktiskt! Igår var faster och farmor här och vi grillade lax och käkade tårta. Skitgott :) Sen gick jag och mamma en lång promenad utåt Paulins brygga längs strandpromenaden.

Idag är en ny dag! Tyvärr inte lika solig som den här dagen för ett år sedan när Ellen, Isa och jag låg och stekte heeela dagen. Men jag ska till POLISEN NU! Sista chansen att få mina nycklar om dom har dem. Så jag sticker dit nu. Sen hem, eventuellt färga håret. Sen ner och möta Camilla och Moa när de slutat. Blir bra detta =)

Och om nån vill med ikväll... bara kom för fan :D



Love angel music baby hurry up and come and save me!











Kommentarer
Postat av: Moa

TAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAA

2010-05-31 @ 11:45:29
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback