Har du linser?!

Hej!
Haha ja om man säger att man ska gå o köpa linser, vad ska man tro.. Men man borde väl ändå ha märkt av det under två år tillsammans? Haha..

Nej, faktum är att soppa är jävligt populärt på mitt jobb.. Och linssoppa är nog nummer 1 vanligast förekommande.. Och jag fick för mig att jag skulle göra soppa igår, googlade "Världens godaste soppa" i fick upp Laila Bagges blogg. Och nog fan hade hon gjort linssoppa alltid! Var tvungen att prova.. Tar seriöst 5 min att göra, sen ska den dock koka i 45 min enligt Laila o i 25 enligt Lollo. Det blir som ärtsoppa fast lite annorlunda. Curry, hönsbuljong, spiskummin, lök o vatten. O kontaktlinser ;)

Denna veckan e full med bra saker! Onsdag e det lägenhetsvisning o sedan badminton med Thomas + Martin och Anna. Torsdag är det tacokväll hos Sanne o Sofie! Fredag ska jag ev hem till HBG o hänga med sosso o gänget.. Lördag är det födelsedagsfest hos grannen Erika som jag för övrigt spelat Wordfeud med i en månad och först nu fick reda på att det var hon?! Skrev "fitta" o fick på chatten från motspelaren Akire86: "-men lollo då;)" o jag bara undrade hur personen visste vem jag var.. Hon bara "-du spelar mot grannen? Akire = Erika = jag?! Ha ha ha"

Ägd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback