Helgo

Helg! Äntligen! Haft så jääävla tradigt idag, ingen inspektion planerad, ingen värmepump inkom, erbjöd mig att ta jourtelefonen, tror ni nån ringde? NÄHÄ! Så jag har sökt i vårt ärendesystem på *klagomål* och det fanns ju HUR mycket som helst.. Jag har alltså suttit minst 6 h idag o bara scrollat, läst, skrattat.. Folk vill skjuta fiskmåsar, folk vill döda grannen eller bomba Vägverket.. Tydligen hade några religösa damer badat på badhuset i stor lång kjol. Det är tydligen tillåtet också. Men då ska kläderna vara rena och inte lämna brunt vatten efter sig?! Fy fan, hälsoskydds ärenden är ju lätt roligast att läsa.. Händer så mycket skit. Grannarna har sex så jag hör dem vilket gör att jag inte kan sova o därför är det en fara för min hälsa osv osv.. Är verkligen att bedöma varje enskilt fall o det är ju inte så enkelt. En man hävdar att han inte har duvor i sitt hus men vägrar släppa in nån o både grannar o inspektör har hört kutter inifrån.. Spänning!

Nu är det som sagt helg, kollat lägenheter på Hitta Hem-appen o där hade kommit in en perfekt!!! 3a vid högskolan typ, 1.2 mille, under 3000 i hyra MED bredband osv?! Driftkostnad 1000kr i månaden.. O riktigt fin!!! Smsat vår personliga rådgivare svärmor så hon hör väl av sig när hon kollat. Visning om 2 v, nån som e med som stöd? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback