emu onion



Hej! Idag regnar det.

Jag fyllde år i tisdags, möttes av Josefine, Hanna o Angela i skolan som gratulerade mig, Josefine hade köpt lite smaskens och på lunchrasten kom Anna o hade bakat cupcakes till mig :) Min gulliga klass!! Man har ändå fått ganska bra kontakt med folk efter 2,5år tillsammans :) kommer antagligen sakna det ruskigt mycket sen när det väl är över.

Igår var vi på Djurskyddsstudiebesök hela dagen, var hemma kl 18! Besökte burhönsstall och strutsgård där jag även köpte strutsfärs och strutssalami :) Spännande !


 



På kvällen var jag bjuden på middag till Sanne o Sofie o kisen Emo som var ohyfsat osocial!! = jag får va där oftare så han börjar gilla mig. Men förskräckligt söt och världens största ögon.
Jag bjöds i alla fall på jättegod mat och efterrätt, var nådigt mätt sen kan jag säga! och fick nagellack o ett jättefint nitarmband!,  Vi kollade bilder på deras äventyrsrika resa i Singapore och Thailand över nyår !

Idag vaknade jag av alarm 9:38 o kutade till CorePulspasset med start 10:00. Sedan har jag plockat hemma, thompis har varit sjuk o det var rätt mycket disk o skit överallt. Skönt med en ledig dag, och ikväll ska vi på teater (?!), kom öer några gratisbiljetter och ska se HalmstadRevyn som tydligen fått pris som Sveriges bästa i år.
Vem vet, kanske teater är underskattat!



Ciaooo
Jeansgänget







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback