vacation club



Hej hopp!

Jag har suttit o läst
en fin mammablogg nu i typ nån timme.. (http://madeleiene.blogg.se/index.html)
Hamnade där på nåt sätt. Det e ju faktiskt mysigt o läsa! Men det lär väl dröja ett tag till innan man själv är där.
Förut var jag ju tvärtom. "Jag ska ha barn innan jag e 22år! Varesej jag har man eller inte!" Nu tittar jag igenom Moas backpackingbilder från Thailand o bara undrar "när fan ska jag ha tid att göra samma?" Varit min högsta dröm i många år, att åka iväg till Asien o bara driva runt, smutsig och hårig som en uteliggare. Och bara ha det skitgött. Det får väl bli i mitt nästa liv..

Kom hem från Sälen i söndags, har varit ett vrak sen dess känns det som. Kl är 13 och jag har funderat på att lägga mig igen sedan kl 10, hade kort tentagenomgång imorse bara. Ska iaf träna "Training for Runners" med Angela o Lisa ikväll, nåt nytt pass som går o jag måste ju stämpla mitt SATS-pass.. 2 pass i veckan i 12 v = present. Gillar vi!

Säln var för övrigt finfint, stugan var över förväntingarna, bastade en del med några kalla, var på Club Tuesday på Harrys en dag, och åkte massor med skiis. Och provade gokart fast på is, icekarting! Långt ifrån lika kul som vanlig gokart men kul att ha testat! Hela resan var underbar men det hade nog räckt med en weekend nästa år :) Tråkiga är bara att bilresan tar 9 timmar..









Tagit 350 bilder och filmat sammanlagt en halvtimme men det får jag lämna till fantasin :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback