wcg fästning



Hello cocobutt!


Ännu en ledig dag.. :) Ska spendera den vid datan för att hitta ETT ENDA JÄVLA vettigt foto på mig som jag kan sätta in i mitt cv och söka jobb. Sen ska jag söka 3 idag. Meeeeenst!

I helgen var det sowligt så in i asset! Thompis o jag drog till Varberg o promenerade kring fästningen och lunchade o solade. Superhärligt :)




På hemvägen stannade vi världsarvet Radiostation Grimeton där jag åker förbi 10 ggr i veckan med klassen men aldrig haft en susning vad det var. Jag blev inte mycket klokare....







På kvällen drog Thomas till Båstad och Sanne o Sofie kom hit! Spelade spel o snackade skit, o sedan blev det Mårtensson där vi mötte upp Erica den rika! Riktigt kul kväll, nästan lika kul som man alltid hade förr :) det behövde jag!

Lyckligtvis mådde jag toppen på söndagen, lite seg men inte värre än så! Lika strålande sol då, så då blev det promenad i vackra Grötvik vid havet med Thompis o Calle. Stannade även till vid gokarthallen för att killarna skulle kunna köra av sig lite.. Jag sparar mig tills klassfejden :)





Men asså, seriöst, ni som inte provat gokart.... Jag kan inte beskriva det. Du skakar i flera timmar efteråt av adrenalin. Det är bara så jävla härlig känsla! :)

I tisdags satt jag o skulle nå 10 länsstyrelser/länsveterinärer. Jag lovar att jag ringde minst 40 samtal. Fick tag på 6 av 10. Idag fortsätter jag, ska ringa Jämtland nu! Bara två kvar :)





Helgen blir nog lugnt, två av Thomas kompisar (som ska gifta sig i september o jag ska fjäska så jag blir bjuden) kommer hit på sushi och sällskapsspel på fredag, och på lördag är det personalfest med Halmstad trafikskola, mat o bowling! Jag älskar bowling så det ska bli roligt :)


Over n out!

Puss vänner!











Kommentarer
Postat av: moa

blogga mer alskling :)

2011-02-26 @ 07:18:25
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback