höstarosk



Men heeeeeeeeeej! Hur står det till i höstrusket?! Från vår till höst på en månad, inte riktigt rättvist tycker jag. :C

Jaaaa, men vad händer då, jo jag har jobbat massvis hela juli, nu börjar det trappa ner på gott o ONT för det är riktigt tradigt att sitta hemma hela dagarna, dåligt väder och alla jobbar.. Blöh. Ska jobba fre-lör-sön nu i helgen i alla fall, det är Helsingborgsfestival med men det kommer jag inte hinna deltaga i..

Just nu befinner jag mig i Halmstad, de första dropparna för dagen faller från himlen och jag går inte en meter utan telefonen. Väntar nämligen besked från ett jobb! Jajemen, blev uppringd av Halmstad kommuns miljökontor för två veckor sedan, var på intervju dagen efter och idag väntar jag besked.. Det är sjukt pirrigt!! Själva intervjun kändes helt okej, man kanske sa saker man inte borde sagt men jag var i alla fall ärlig! T.ex att jag hellre jobbar ensam än med någon.. Det är ju mer inom skola o sånt kanske man borde betonat, på arbetsplatser är väl folk lite mer seriösa kanske.. Jaja. Det blir spännande hursomhelst. Isåfall börjar jag den 15 augusti! Tyvärr skulle Thomas o min tvåveckors semester börjat då men det är klart man får prioritera jobb framför! Det är för övrigt "bara" ett vikariat fram till årsskiftet men då har jag iaf fått den där jävla "erfarenheten" alla arbetsgivare vill ha :)

Annars, jo men jag har haft litr besök i stugan, Sosso har varit där typ 3 ggr, Isa o Alexandra en gång, mormor o Håkan var där under herrtennisen.. Ja, detär kul med lite folk runt sig men lika skönt när de försvinner ;)




Lite bilderfrån gångna "sommaren"!



Köpt en klänning att ha på Mackan och Hannas bröllop i september! Var beredd att ge tusenlappar för den perfekta klänningen på mitt livs första bröllop, så hittar jag den för 299:- på H&M ;)

 



Här är de för övrigt! Thomas, Hanna och Mackan! På 3årsfest i juni :)



Senare samma kväll blev det utgång med ganget (YOH)! Thomas hade det bra på förfesten iaf!




A hard work work! Damtennisen i juli. Ännu inte lika poppis som herrveckan..



När Isa, Sosso o Alexo var på besök! Förfest i lusthuset - DJ Lollo






Besök av Västerås-Elin!! Cyklade Båstad - Hovs hallar, johbbigt!






Midsommar spenderades på Liseberg med Calle, Martin o Thomas!
Sedan vidare till Martins stuga i Bohuslän på kvällen :)



Ännu en 30årsfest 2 juli! Gräsfest med tacos o slutligen Mårtensson
där ventilationssystemet var sönder.. Blött? Va?




Efter arbetsintervjun var jag såg excited att jag åkte å
köpte fyra par skor jag inte kan gå i! Men de är snygga.... ;)




Jaha några soldagar har vi tydligen haft i sommar med.. Tack.. Fantastiskt!!!....





Så, nu vet ni lite vad jag sysslar med!  Imorgon är det Hoffmaestro i Tylösand fast vi ska bara lyssna utanför.. Sen planerar vi att åka o campa i Bohuslän, lysekil, Fiskebäckskil, Smögen m.m när Thomas har semester. Även om jag får jobbet så har jag ju helgerna lediga :) Fint!



Ha det nu brao!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback