coal murder



I'm back!

Jävla rännande! Kolmården ons-fre, hemma en natt, HBG lör-sön.. Hem.. Ja nä det var kanske inte så mycket.. Men kändes mycket!









Kolmården var inte kul.. Har varit där innan och de andra i den klassen känner jag inte så bra/gillar jag inte/bör man inte umgås för mycket med. .slut


Sen var det fredagsmys o iväg till HBG kl 9:00 lördag morgon. Blev Väla med Sosson innan hem o byta om, till Sosso o drinka vin o sen vidare till Gyllene Prag där vi mötte upp elvira, isa o lilli för schnizel o öl! Sen blev det Mogwai resten av kvällen o slog i kudden vid halv 4. För som vanligt står Sosso o jag mellan busshållplatsen o våra hem i typ en timme innan vi säger adjöss för att gå hem o nattas.

Söndag - frukost med familjen i 2,5h (man får ju passa på!), o sen tåg till Halmstaden. Blev en riktigt vårig promenad i vackra Grötvik ut mot Tylösand. Sen slappkväll o Solsidan såklart.






Jag är ledig hela veckan men har massor att göra. Projekt i djurskydd, etologistudie i djurskydd, praktik i Malmö inom djurskydd, examensarbete halvtidsseminarium, uppgift i Linköpingskursen... med mera. Men en sak i taget. Och så prov i djurskydd nästa tisdag o jag har inte börjat.. Mögling!


Nu ikväll har jag varit ute med grannen Erika och hennes flatte Lise som jag o Thomas ska passa från o med fredag till nästa söndag! Ska bli mysigt :) Vill nån ut o promenera om dagarna så bara ring!!




Puss!





Vårtecken utanför fönstret =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback