Hej tomten!



Fan vad min blogg tappat kvalitet. Sitter och gråter av skratt när jag läser gamla inlägg från juli 09 m.m.  Har jag verkligen skrivit detdär?

Nåja, tillbaka till min nutids 97% mindre roliga blogg. Ska försöka skriva lite piggare...

Eehh halva terminen gått dåja! Eehh vilket betyder halva terminen kvar.. Ska semineras på onsdag, nä så kan man ju inte säga, halvtidsseminarie för examensarbetet och vi har INTE kommit halvvägs. Men det ska det bli ändring på.

I helgen var jag i Linköping på en obligatorisk helgträff som jag o Josefine i min klass läser, så vi sov hos mormor i Tranås fre-lör, var i Linköping över dagen o kom hem ca 18 i lördags kväll. Helt kaputt slut var jag.
Men vilken sjukt härlig dag det var!




Passade på att handla lite i lilla Tranås med..

  


Blev Båstad på söndagen, tyvärr skitväder men vi hängde lite med mams och paps innan vi for tillbaka till H-stad o lagade köttfärssoppa.




Moms!


Framöver tror jag inte det händer nåt särskilt, mest plugg (det är mycket nu.. med..)
HBG tors-fre o ska fika med Anne en snabbis! Sen doktorn på fredag morgon och bli riktigt handikappad (hörapparat på båda öronen??? tur man har långt hår)

Vankas gokart snart igen, får se hur många folk jag hinner få med för det e så svårt att bestämma något i förväg så det blir alltid "okej, då gör vi det om 10 min!" så hinner man inte få tag i alla... Men ju fler desto roligare jue!








Frågor?

Annars tack för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback