Intervju i Pajala?






 




Man måste våga!
Först sökte jag tre i Halmstad. Sen ett i Borås. Klarar jag Borås så klarar jag Växjö. Söker i Växjö. Fan, det går inte att pendla till Växjö. Jaja då får jag väl flytta dit. Men, de söker ju i Kalmar också. Det är bara en timme från Växjö. Eller en och en halv. Vad gör en halvtimme liksom? Söker i Kalmar.

...och här sitter jag nu.... Var i FAAN kommer jag hamna? Jag vidgar ju begränsningsorterna hela tiden! Men seriöst, jag får väl jobba där i veckorna o komma hem till Halmstad på helgen. Bara jag får erfarenhet, ett halvår klarar man ju? Thomas har sagt att han kan tänka sig att flytta.



Detta är ju spännande... mwihihihihi .______________.

:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback