Helg igen!

Golörda får det bli idag! Thomas jobbar till 13 å jag ska sticka till Sats å springa på band.. Jag gav ju blod i måndags, det fick ju hur bra som helst, jag undrade när hon skulle börja tappa blod åsså kollade jag ner bredvid mig så var påsen redan full! Kände 100% ingenting ! Gjorde lite ont bär hon drog ut nålen igen bara, det hade väl börjat koagulera runt liksom. Men jag klarade en underbar solig varm dag i Gbg :) men när jag kom hem var det bara läggdax. Tisdagen efter jobbet gick jag också å lade mig kl 18.. Så trött.. Så på det sättet kände man av blodsbristen.

Onsdagen bestämde jag mig för att sticka till sats å springa med, orkade 1 km, sen svimmade jag nästan.. Gick inte alls bra med andra ord. Sen skulle jag tvätta, handla å laga mat med. Var inte världens gladaste den kvällen. Men fick ett sms från Therese Alstad som jag jobbade med på kommunen i 2 mån innan hon flyttade hem till Kristinehamn. "Vad säger du om att dra iväg över påsk? Egypten? Toscana? Cykla runt med baguetter å vin i cykelkorgarna? Shoppa i Florens?" så vi är i full färd med att leta resa nu :) annars blir det nog nån sista minuten till värmen i alla fall!

I torsdags kom Moa till Halmstad! 100% välbehållen å lila snygg som vanligt. Fick sjukt fina presenter/julklappar/whatever.. Ett par "påfågel" byxor som jag kommenterat på hennes blogg att de var snygga.. Dom fick jag :D!! Å en sjukt fin kamel?väska å en glittrig tygväska som luktar så gott...!! Eh ja, eller så kollar ni bara bilden nedan.

Ikväll ska jag å Thomas på middag hos han gamla kollegor.. 40+.. Spela spel m.m, jag tvekade länge att följa med men vafan.. Spela spel e alltid kul :)
Hade planer på Båstad denna helgen men det verkar inte bli så bra vär så vi sparar det till nästa söndag - sommartid, våffeldagen å sen grilla på kvällen, har mamma å jag bestämt. How wonderful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback