Scones

Jag får väl berätta hur det gick igår.. Tja, inte så bra :P vi skrek å skrek å skrek å jag grät å grät tills jag knappt såg nåt för att ögonen var så svullna.. Å jag skakade så upprörd jag var.. Men tydligen sa jag nåt rätt för jag vann.. Åsså kom han krypande.. "Looooolllooooooooo......." så nu e allt bra. Om inte bättre.. Hoppas det håller i sig ett tag :)

Tänkte baka scones lite senare men jag åt så jävla mycket innan att jag e proppmätt.. Synd!! Helgen tror jag blir topp iaf. Får jag bestämma blir det följande:

imorrnkväll sätter vi upp mörkläggningsgardinen så jag slipper vakna 6.30 fler lördagar för att det är för ljust..
Sen åker vi lite motorcykel å jag får prova Thomas nya å jag älskar förhoppningsvis den!
Sen åker vi till HBG å går på Ikea å Media Markt, kanske väla i värsta fall..
Hem till Ramlösa å äter middag å spelar spel..
Sen Båstad efter frukost på söndag. Grillar våfflor i stugan med familjen + farmor.. Solar å grejar i trädgårn.. Grillar på kvällen å älskar livet :)
sugen, någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback