Helg igen!

Hej hopp! Vart tar veckorna vägen?? Usch, förra helgen var jag PMSig å låg mest hemma å grät.. Denna helgen har jag sett till att lite kul saker händer :-)

Ikväll blir det lugnt, Thomas kom precis å sa att han var sugen på choklad. "Jaså du." svarade jag. Han vet nämligen inte att vi har choklad ;) för tas det fram e det borta på 5 röda. Bra OCH dåligt, då hinner inte jag äta så mycket men då får ju inte heller jag så mycket.. Hmm..
Imorgon ska vi iaf åka till Väla och Ikea på dagen! Köpa nya svarta köksstolar.. Kläder till thompis.. Jacka till mig kanske.. Kanske mer.. Kul å komma iväg lite iaf :) sen på eftermiddagen å kvällen kommer Swedberg, Madde och Lotta hit. Thailandgänget taggar!! Ett halvår i förväg.. Haha.. Nä men vi ska vina, käka lite, spela spel.. Mys! :) men blir inte så sent för på söndag morgon plockar jag upp Emelie å drar till Söderåsens turridning! Ska möta upp resten av Svalöv-gänget där.. Ska bli kul!! Mindre kul att gå upp kl 6 en söndag men då e man redo för veckan sen ;)

Annars har det varit lugnt i veckan. Var på en sen inspektion med Carl idag, kl 15 en fredag liksom?! Men det gick bra, vi stod mest i verkstaden är skrattade med verksamhetsutövarna på slutet :) alla är trötta en fredag eftermiddag..

Ha en goooo helg alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback