25 gamla år!

 
Haj hopp!
 
Åh vad det är skönt att vara fri igen! Alltså det är faktiskt sjuk vad hög press man sätter på sig själv... Hade ju nyårsfesten i år (3 rätters till 12 pers) och jag fick fixa och planera ALLTING eftersom Thomas lever efter "den som bjuder in ordnar festen" typ.. Kommer aldrig hålla med honom där men okej... Men sen så nu fyllde jag ju då 25 i fredags, och några veckor innan började jag känna pressen, måste bjuda in folk så de inte hinner planera in något annat! Orkar egentligen inte ha fest men inte fan kan man låta sin 25-årsdag passera obemärkt förbi..
 
Sista veckan nu innan har det varit saker varje dag.. Tog på mig att baka 40 semlor till jobbet att bjuda på på fredagen och självklart var jag tvungen att göra både bullarna o mandelmassan själv...  Så det stod jag och gjorde till kl 23 torsdagkväll.. Vaknade kl 5 av att jag tänkte på allt jag inte fick glömma.. Semlorna blev dock lyckade och det blev EN över! Fan tur jag hade med så många...  Sen på kvällen på födelsedagen så fick jag stå å göra två smörgåstårtor helt själv (det var ju inte Thomas fest,,, fick dock honom till att i alla fall hacka lite saker).. Så ingen lugn stund där heller. Ögonen gick i kors när jag lade mig vid 22-tiden.. Sen vaknade jag kl 6 på lördagen också av stress inför allt under dagen,, Baka två morotskakor, garnera smörgåstårtor, träna m.m., nu minns jag inte ens riktigt hur jag kunde vara så stressad. Hämtade Sosso på stationen vid 14-tiden och sen körde vi gokart, 7 st blev vi! Lika jäkla kul som vanligt :D
 
Hem, fixa sig, sen kom Isa och vi hjälpte till o fixa bål o duka fram grejor o sånt.. Men det blev faktiskt jäkligt bra allting! Smörgåstårtorna räckte!! Behövde inte köpa pizzor :) sen avslutade vi kvällen på Mårtensson :)  o nu är jag fri, inga planer för helgen, eller jo, fredag ska jag bjuda Emy å Thomas på smörgåstårta, har så jäkla mycket rostbröd så får bli det igen så vi blir av med det... ;)  Lördag blir det nog Simlångsdalen.. Söndag kommer nog Thomas barndomskompis hit med sin tjej.. Så blir nog bra.
 
Och nästa fredag blir det Thailand!!!!!! =)
Wiiiiiiiiiiiii.. Danne befinner ju sig i Kambodja nu.. Lilla Danne.. herregud.. men han skriver rätt ofta och mycket så då känns det bra... Fast han har fan inte skrivit idag... hmm.. nu blev det jobbigt..  Vi får ju i alla fall träffa honom på vår lilla tripp och kolla så att han äter ordentligt och smörjer in sig..
 
 
 
 
 
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback