Sommartider!

Så hoppas jag iaf kunna skriva nästa gång jag bloggar, och mena det! Tänk vad härligt! Men först har vi en liten 2-veckors sommar om ganska så exakt 4 veckor, ja fan, imorgon är det faktiskt exakt 4 veckor. Fredagen 22 februari åker vi! Lillebror åker ner redan nu den 3 feb eller nåt så han kommer o möter upp oss någonstans i Thailand, ska bli kul! Men först ska han klara sig själv några veckor.. Usch, bara tanken på det ger mej en klump i halsen så nu skriver vi något annat....

Jag fyller snart 25! Shit! Dock får tanken på att laga mat o fixa å duka till massa folk mig att må illa.. Har inte riktigt hämtat mig efter nyår. Inte det att nyår inte blev bra, det blev jättelyckat, tillomed självkritiska Lollo är övernöjd! Men så mycket som jag oroade mig o stressade o hade ångest veckorna innan.. Fy fan.. Kommer ta ett tag innan jag kan se fram emot nåt sånt igen ;) Men nu fyller jag ju som sagt 25! Och inte kan jag låta det gå helt obemärkt förbi? Jag har ju drömt om att ha en bal i flera år.. Får väl ha det när jag e 30.. Men troligt att man kommer i sin balklänning från gymnasiet då.. Vet inte ens om jag gör det nu!

Nu ska iaf Thompis och jag fortsätta kolla på Sons of Anarchy, vi har kommit på att man kan se det direkt på swefilmer.com (.se?) och koppla till tv:n. Perfekt, och helt lagligt :)

En bild från nyår kommer här, det var ju som sagt Bond-tema :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback