Bor jag här?

Halloj söthuen!

Jaha, dax för en liten uppdatering efter helgen. Ska försöka hålla den kort o sammanfattande men brukar ju misslyckas ändå.


Fredagkväll: Jag åkte alltså upp med familjen till Båstad. Finns inte mycket att berätta här, vi kollade på Så ska det låta först, och var jag den ende svenska medborgare i vårt avlånga land som såg hur sugna Kajjan och Sanna Nielsen var på varandra?! Seriöst! MG! Osså avslutade de med att sjunga nån låt "Äntligen har vi funnit varann" typ... Hmm

Hahaha fast Kajjan var ju för jävla klockren. Han skulle sjunga "Ada har legat med papiljotter inatt", vilket självklart blev "Ada har legat med Harry Potter inatt", hahaha, pappa och jag skrattade så vi tjöööt.. Roligt roligt roligt!

Ja, som sagt.

Lördagen: Vaknade med BLÅ himmel, inte ett vitt streck! Spenderade dagen i trädgården och var väldigt effektiv, klippte träd och rensade rabatt, man solar ju samtidigt, så varför inte göra lite nytta samtidigt? :)


Sen frågade även Moa om jag ville ta ut hennes gris på en snabbis pisserunda eftersom Moa hade det stressigt på jobbet, och det gjorde jag också. Vilket nog var bra för mitt och Doris förhållande, har faktiskt mkt högre tankar om henne nu, trots att hon bara hann till dörrmattan innan kisset kom.
  
Sen framåt 6-tiden tog pappa fram grillkolen och vi grillade årets 7 första karréer utomhus. Munorgasm! Det var så jävla gött! GAAH

Sen hade jag väl trott att farmor skulle stanna hela kvällen, men icke! Så jag räddade Moas kväll efter att först ha förstört den, och så tog vi bilen till Sand och satt o drack! Cola.. och alkoholfri drink som tog 10 min o göra, o som hade för söt försmak och för besk och äcklig eftersmak. Så vi övergick båda till cola. Men okej, en 5a var den ju värd, är man personal så är man :) Men nästa gång blir det öl!
Vi satt iaf där och spanade lite och såg söta ut, men sen kom det en gubbe o satte sig vid vårt bord, och han var inte nykter ens i lilltån. Så då åkte vi hem. Lagom :)

Förresten har tydligen någon någongång på en fest kommit fram till Moa och hennes kompis, och ställt sig, tittat på Moas bröst och sagt "Hej, mår ni bra?". Hahahaha helt sjuuukt xD Så då kom Moa och jag så småningom fram till att de skulle svarat:
"- Nja, känner mig lite hängig.." samt
"-Jadå, jag har fått fast jobb!"

:D

Söndag, idag: Mulet :( Var med farmor och mamma uppe i Boarp och handlade innan jag o mamma åkte hem till Moa och tog ut Doris idag igen :) Sedan har jag legat och solat, när solen äntligen kom fram mitt på dagen! Hade också Picassovovven uppe hos oss idag, mysigt mysigt :)

Sen åt vi middag på Abbes nere vid ICA, blev tacotallrik för mig, mycket gott!

Sen skulle jag ta tåget till Halmstad vid halv 7. På SJ dagen innan stod det att biljetten skulle kosta 85 jävla spänn, kostar fan 95 från HBG till Halmstad!? Så jag beslöt mig för att åka utan biljett o köpa av konduktören om han mot förmodan skulle komma, vilket han säkert skulle med min vanliga tur.

Så kom jag till Båstads station o testar mitt rabattkort inom Halmstad, och det funkar i automaten! Gissa vad jag fick ge? 32 kr! Woho! Istället för 85, det e naaaajs! Sen var det nån irakier på bussen från stationen hem som flörtade lite, så jag fick åka gratis buss :):) Åkte förresten med Jimmy från Skansens SPA på tåget. Haha jag misstänker att han är störd, en 45åring som vill supa ner sig med mig och mina kollegor va! Haha. Men vi hade ju jävligt roligt sist, även om varken han eller jag minns, han ringde mig dagen efter förra sommarpersonalfesten och frågade vad som hände "igår".. Jag visste inte heller, men ringde vidare runt o så småningom fick vi kvällen kartlagd.

Ja, nu är jag alltså i Halmstadhuset, Erica är inte här nu men hon kommer imorgon. Här är väldigt städat... Jag tog som sagt mycket illa upp när husägarna sa att det såg för jävligt ut här, men det är faktiskt skillnad... Men så jävla äckligt var det INTE! Jag hade inte skämts över att ta hit kungen innan, även om jag kanske gör det ännu mindre nu....

Så Carl den XVI, välkommen!

Nu är jag i Halmstad till den 29de, i helgen ska jag grilla med folk i klassen, förfest här!

BYE LOVERS!

Kommentarer
Postat av: MOA

TACK FÖR ALL HJÄLP I HELGEN MIN HJÄLTE! älskar aggro bilden på doris XD

2009-04-19 @ 22:51:43
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det där var en söt gris måste jag få säga :P

2009-04-20 @ 19:21:32
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback