Glad!

Hej igen!

Jag sa ju jag skulle ut och jogga? Jag provade den rundan runt husen här, för 3 veckor sedan.. Det var då jag tänkte springa två varv men det blev bara ett, samt att jag seriöst låg och andades i varm-hund-hastighet i typ en timme efteråt, det var ju då jag bara fick andas med näsan.

Så jag bestämde mig då att jag skulle orka springa de där två varven innan sommaren, alltså innan 30 maj. Så jag tog på mig joggingkläder, inte mycket alls, ett linne o en tjocketröja o joggingbyxor bara! Tunt och skönt.

Och bara börjar springa. Springer springer springer, andas fortfarande bara genom näsan även om det e jobbigt och snorigt så jag får sådär fräsa till, gubbsnyta mig ibland. Hörluren till mp3n glider ut hela tiden så tillslut skiter jag i att trycka i den o bara låter den skumpa.

And guess what? JAG SPRANG TVÅ VARV! Utan att stanna!! T.o.m typ 20 meter extra för att komplettera precis då i starten när jag fick knyta skon. Och det var fan ta mig 2,4 km! Så till 30 maj ska jag istället orka springa 3 eller 4 varv! Detta ska bli en vana, för fy fan vad stolt man är över sig själv när man gjort något sånt här :) Ska försöka få med mig Erica också.

Ja, för tänker jag sitta och va såhär nöjd varje gång jag sprungit så ska jag fan springa ofta! Så jag förlåter mig för den där pan pizzan sen i alla fall :)

Woho! Ut och spring gott folk, man klarar mer än man tror!

Jag har förresten lagt upp en del bilder på min bdb  från i lördags m.m, på mig o Susanne m.m. Haha roligt att jag hittade dem :)

Nu måste jag verkligen sova. Lektion innan och efter lunch imorgon, men det är alltid kul att luncha med klassen.

Måste  bara säga att jag var så grymt trött på HBG inatt när jag kom hem från Tivoli. Kändes som om jag ville åka därifrån och aldrig mer återvända. Men det känns lite bättre nu :)

Sov gott lovers!

Denna ggr 2 då :) Woho!


Kommentarer
Postat av: moa

duktig man kan vara då -.- men ja ska jogga med cammi imorgon:D orkar väll yp 50m innan jag kollapsar :O

2009-04-06 @ 01:04:03
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: emzz

Jag är stolt över daaaj!

2009-04-06 @ 17:44:58
URL: http://therealemzz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kolla in min nagellackslook!



Kommentera gärna, om du har tid =)



P.S Din blogg e assnygg! =D

2009-04-06 @ 17:57:52
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback