Gordon och sushi!

Haalloj ute i fina vädret!

Först och främst kan MOA DRA ÅT HELVETE, det e faktiskt jävligt kul med hamstrar! Roligare än din jävla "hund" iaf -.- Det är faktiskt roligare än man tror. Och det roligaste är definitivt att tämja dem  när de är riktigt unga och busiga, för det kräver så jävla mycket tålamod, men det är verkligen värt det! Och sen är de ju så otrooooligt söta, vetefan om det finns något sötare än en hamster som sitter på sin lilla bak och tvättar sig om händerna, eller när de sitter och knaprar på en nöt och man petar på den så den ramlar baklänges men ändå fortsätter att knapra knaperi knaperi. SÅ DET SÅ. <3

Idag har jag suttit på en brygga i Norra hamnen och ätit sushi med Isa och Sosso :):) "Det var inte så mysigt men ändå mysigt" som Isa sa, fast hon sa tydligen inte alls det, utan hon sa "Det var inte så MYCKET men ändå mysigt" :P
Vi skulle först till Ikizukuri (Kissikuri/Currykiss - kärt barn =många namn) men det var stängt? Det stod att de skulle ha öppet mellan 10-20 typ, ochlunchstängt mellan 15-16, men kl var 13? SKITSTÖRIGT?! Så vi fick gå till en annan sushirestaurang i en gränd. Dyrare, och inte lika god sushi. Men alltid gott ju :) Fast jag beställde en Ramlösa med, men när vi väl satt oss i hamnen så var där ingen Ramlösa i påsen. morr.
 
   


Igår satt jag och rensade mossa på förrådstaket i 3,5 h ju! Efter 3 timmar trodde jag jag skulle känna mig självmordsbenägen men det gjorde jag inte! Sjukt! Det gör jag alltid när jag varit igång länge, och den där sista tiden när man bara vill att allt ska ta aslut och ångrar att man ens BÖRJADE. Så självmordsbenägenheten kom en kvart senare. Trodde jag skulle gråta, och det blev inte bättre av att pappa berömde mig och sa att det blev jättefint. Jag ville slå honom! Stenhårt!.. och skrika "JA, OCH FATTAR DU VAD JOBBIGT DET VARIT!??!?!" Men jag tryckte ut ilskan i ansiktets blodkärl och sa i ett försök att låta lugn "Mmm!"

Sen kollade jag på Gordon. Det var helt sjuuuukt, värsta någinsin, fast det säger man ju varje gång. De hade kackerlackor på tallrikarna, vita bönorna hade typ jäst o förvarades i en stor soptunna och var segt som cement. De hade färsk sparris i kylen som gick ut för ett halvår sen, all nylagad kyckling som gjordes "yesterday" var egentligen 2 v. gammal.. Sen klagade besökarna på nachochipsen och då tog de in dem i köket igen, hällde TILLBAKA dem i den stora nacho-förvaringsburken och tog några chips i andra änden av burken istället. SJUKT!  Men det slutade såklart väl som alltid.


Nu ska jag käka kyckling gjord IDAG (okej, 3 veckor sen :$) och sen ska vi till BÅÅÅÅSTAD och vara där hela helgen =)=) <3

Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: MOA

lollo kan dra åt helvete om inte hon går till sand med mig imorrn(A) tihi en liten stund iaf.. måste du faktiskt... -.-

2009-04-17 @ 19:14:21
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: isa

VARFÖR AN MAN INTE TRYCKA UPP BILDERNA ASSHOLE ! ( ja ser smal ut på bilden)



Det var mycket men inte mysigt.. HAHA :D



kiss i curryn

2009-04-17 @ 21:51:54
URL: http://fotoisabelle.blogg.se/
Postat av: Johanna

häärligt :P

2009-04-17 @ 22:57:09
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback