Shining star

Åh, nu blev jag jättenostalgisk, om man kan bli det för en låt som man spelade för bara "ett par" år sedan... Shining star - Ole van Dansk...

Men idag skiner solen, och inte stjärnorna! Sosso kom precis förbi med hunden och vi stod och snackade, jag i Dannes feta dunjacka och pyjamasshorts. Riktigt snyggt. Vi kom överens om att vi ska dra till stan och dricka öl ikväll, kanske utomhus om vädret tillåter.. The Sounds ska ju spela på Tivoli med, kanske får man lite ljudupplevelser om man sätter sig på Hampan eller nåt? Så det får blir så.

Imorgon ska jag förmodligen med Anzz och Emzz ut och gå tian :D Jag visste inte riktigt vad det innebar. Först trodde jag de menade att de skulle shotta. 10:or är det nya, efter 6:or opch 8:or.. Men sen slog tanken mig faktiskt att det kunde röra sig om km, så det är GÅ EN MIL vi ska! Och jag är bra på att gå så nu jävlar! Hoppas inte ni går söligt för då kommer ni se mig försvinna vid horisonten, lite kondis kan man faktiskt träna när man ändå håller på.

Nä, nu kallar bikinin och solstolen, tro det eller ej! 

Shining star: http://www.youtube.com/watch?v=Y_bHtY_IM8E

How I wish, van Dansks klassiker: http://www.youtube.com/watch?v=uANQy_9RZ3A

SH4K3 1T!!

Kommentarer
Postat av: musslan

ja trodde the sounds spelade NÄSTA HELG ! VAFAN SÄGER DU INGET FÖR ;.

2009-04-04 @ 18:44:04
Postat av: musslan igen

DU är min shining star :)

2009-04-04 @ 18:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback