Sömnsnack och hjärn-testikelcancer

Hej hopp! I'm alive! Men det känns inte lönt att uppdatera bloggen bara för att man lyckats få myrinvasion en gång till?
Jag vill ju gärna kunna erbjuda lite bilder också..

Idag har vi iaf tillbringat dagen i Laholm med kursen Förnybar energi och vår svengelska svettstinkande äckliga träningsbyxegubbe, Per-Magnus, Herman - många barn - kärt namn?

Det var mycket givande. Inte... Tycker mest vi fick sitta och vänta största delen av dagen, eftersom han räknat med råge på hur lång tid det tog mellan de olika ställen, vilket resulterade i rutchkana nerför min och Annas jacka, och massa mys vid sidan om ån Lagan. Vi åt även en mycket god lunch på Brasseriet, blev pasta med laxsås för mig, men det stod inte att det inkluderade både räkor o musslor o svamp o annat gott? Så jag var höjdarnöjd! 
Hanna, Ellen, Josefin o jag vid solceller 
 Ida, Angela och Anna vid Lagan

Jag pratade tydligen i sömnen inatt. Erica undrade "Väckte jag dig inatt när jag var på toa? Inte? Nähä, bra... MEN DU VÄCKTE MIG." Ja, så hon trodde visst jag snackade i telefon, men jag stänger alltid min mobil på natten? Och jag hade tydligen som vanligt sagt en mening, HÖGT OCH TYDLIGT, tyvärr hörde hon inte vad jag sa.. Men jag är iaf en pratglad sovande jävel, det e fler som sagt. Undrar om jag ligger och artikulerar satan och gör gester också?

Igår hände det inte mycket mer än att jag tvättade och kollade på House där det slutade med att de upptäckte bröstcancer i knävecket. Nu hört realistiskt om hade testikelcancer i hjärnan.. "Kul" men trist...
 Sen var jag ute och gick!
VARFÖR har ingen sagt att Thailand ligger 5 min från mitt hus?!



Har iaf fått bekräftat att det blir Valborg hos Lilli i hennes kolonistuga! Sen blir det hem till Isa o supa abstinth o göra något åt röklukten från grillningen, sen STAAAAAAAAAAN, antagligen Tivoli eftersom "alla ska dit" som vanligt, + att Elvira jobbar :)

Denna helgen vankas det både fredag med basta med kall öl samt spela badminton, sen lördag med BAD och grillning i Grötvik med Halmstads alla ungdomar. Jep! Bada :D Jag och Angela ska dra ett par öl o hoppa i :) Mysigt ju?


Idag efter Laholm var jag o provade kläder på bl.a. H&M. 5 plagg, köpte inte ett enda men fotade iaf o det var kul :)
   
Shortsen var för små o alla klänningar/tunikor (okej, det är nattlinnen egentligen, utom den röda som är ett linne) var för långa. Och nej, jag kunde inte testa en större storlek shorts :P


//Lolls
Love you all!

Kommentarer
Postat av: MOA

den rosa var skit fin ju!! för långt skit snack! bara att lägga upp ju! :P tar 15 min :P

2009-04-22 @ 20:35:07
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: mussl

jennie har köpt de rosa ;P , ja ska nog ha de blommiga :D valborg, jag ska va nykter så du vet alltså..

2009-04-23 @ 20:18:19
URL: http://fotoisabelle.blogg.se/
Postat av: nathalie

snygg den rosa va :)

2009-05-06 @ 16:32:26
URL: http://naaathalies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback