Strumpchock och fredagsnöje

Hej!

Okej. Nu ska Erica snoka upp min blogg. Klarar hon det, tro? :/

Hon är i varjefall utvecklingsstörd/efterbliven, min sambo. Hon skulle koka två saker i samma kastrull, och hällde i en sak först. Jag frågade om hon tagit det som skulle koka längst först "Jag är väl inte efterbliven heller!", men det visade sig att hon tagit fel ändå! Ha! 
Nu sitter vi och kollar på Så ska det låta, Caroline af Ugglas har brutit armen för att hon har stagedivat, sa hon... Alla hade flyttat sig. Haha!
Och han i hennes lag med röda strumpor. Haha, det var hett. Garanterat "strumpchock" på löpsedlarna imorgon!

Men nu har jag hämtat mitt fredagsnöje, en morot. Hmm. Ska väl kolla nån av Ericas filmer ikväll tänkte jag, eftersom det är skit på TV. Men hon har bara såna "snälla" filmer eftersom hon tydligen inte ser något nöje i att se på när andra lider eller mår dåligt. Det är förvisso sant men ändå håller jag inte med..


Today has been a long day! Först kom Anna och väckte oss lite i 9.. Sen hämtade vi upp Angela och åkte och spelade badminton mellan 10-11. Riktigt kul, och riktigt jobbigt! Synd att det är så dyrt, vi gav 330 spänn för två banor, fyra racket och två bollar. Eller det kanske inte var så dyrt? Jaja, fler gånger blir det iaf!

Sen begav vi oss hem hit och duschade, sen blev det EuroStop, McDonalds, sen nya Citygross där vi köpte grillkol m.m, och till sist en sväng i stan innan vi tog bussen hem. Låter kanske inte så jobbigt, men jag har inte gjort så här mycket på en dag på länge! Vädret har varit underbart men har inte solat en enda minut. Olikt

P.S Erica gillar primitiva* män! Och hon sa nyss att hon tycker att Mårten Andersson (syns bl.a. i "Grillad") ser primitiv ut. Jag tror jag nöjer mig med att säga att han är snygg!

* primitiv = tidig, före andra. De primitiva människorna kan vara typ neandertalarna.

Hahahaha! Nu sa de nyss i Grillad att Mårten ser ut som en apa!

Imorgon blir det klippa gräset, solning, grillning... Jag längtar!

Fan vad Mårten Andersson är snygg idag!  


Förresten, igår cyklade jag förbi granndagiset precis när en liten stackars kille fick repstegen rakt på munnen och han bara grät och spottade blod och tänder (?) så det hängde från munnen till marken. Jag höll på att köra in i trottoaren, tänkte stanna och leka Gud men jag var tvungen att "skynda" sakta till skolan för att inte bli svettig... Han klarade sig nog.

Ha en härlig helg, mina vänner!

Kommentarer
Postat av: moa

stackars lilla pojken =( mårten e snygg!

2009-04-24 @ 23:01:50
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: MOA

sv: det kan jag inte för det är blåa sträck på skiten och om jag bleker försvinner dem med -.- jag hade tänkt ha den träjan imorrn -.-

men mamma sa jag fick köpa en ny :D

2009-04-27 @ 20:15:07
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback