H-castle




Då är man tillbaka i HBG igen! Var i Halmstad tisdag-onsdag med Emelie och även Sofie som bor ovanpå. Vi gjorde tacos med tonfisk ist för kött (väldigt gott faktiskt!I), kollade på Heartbreak Hotel för att den e sjukt bra, och sen var vi och shoppade på köpcentret EuroStop som ligger 5 min från vårt hus.

Vi var bl.a. tvungna att skaffa ett duschdraperi fortast möjligt, så vi hittade ett på Rusta för 20 kr (!!!) med Mona-Lisa som ser ut att hålla i en surfingbräda enligt oss. Så jävla ful var den först, dock inte nu för nu har vi vant oss, däremot luktar den fruktansvärt stark av plast så man blir hög, samt att varje gång man går förbi toaletten ser man i ögonvrån att det står nån där inne. Vi får ta och skaffa oss starkare nerver, eller ett nytt draperi. Bar å välje!

   







Eftersom jag inte asovit ordentligt på 3 nätter så trodde jag jag skulle sova 12 timmar i natt, men nej. Var ute med Sofia till kl 12, sen satt jag på datorn till 2:40. ändå vaknar jag kl 10. Allt stämmer inte här asså.

Men jag har iaf varit i stan och shoppat idag! Happyhappy och välbehövt!





Ikväll ska jag och Sofia äta kräftor samt att jag köpt en kokt färsk krabba eftersom Sosso aldrig ätit det och jag har lovat henne i flera år att skaffa... Så vi får väl se vad detta resulterar i!

Hoppas allt är bra med alla! Åh, jag är på gott humör nu märker jag! Förutom att jag inte kommer in på min Facebook GRRR..



Damn, who's a sexy bitch? (Sexy bitch - David Guetta ft Akon)

Du sa A jag säger B, det är för sent att avbeställa min erotiska supplé.. (Sensuella Isabella - Tomas Ledin)



BÄST!





Kommentarer
Postat av: Sofie

Hittade du klänningen i rätt storlek?! Den e skitsnygg! Puss!

2009-08-27 @ 19:31:15
Postat av: Johanna

Klänningen var väldigt snygg du :P

haha det kostar 530 kr att ha månadskort och kunna åka mellan glumslöv & hbg. sen beror det ju på om man vill ha det inom hbg, eller mellan olika städer eller om man vill ha i hela skåne :P

2009-08-27 @ 19:45:15
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback