SlappeAvslutning!





Ja, kl 20:00 mådde jag fortfarande helt insane dåligt, men det var ju avslutning på slappemåndagarna, och premiären i juni var svinroligt, då borde väl avslutningen bli bra? OHYEAH!

Jag åkte hem med pappa till HBG, hämtade mitt smink, och tog tåget upp igen. Fick med mig Anne och Otto som jag mötte upp utanför Madison kl 10 efter att jag lockat håret (och det blev fint :D).

Tanken var att jag skulle va nykter men när en cider kostar 23 kr då det är bartömning så är det svårt att inte köpa ett antal såna... och redbullvodka för 48 spänn..  Sen var jag på det igen. Dansade med Pa, dansade med Jessica, dansade med Denise och lärde känna nån som hette Anna och var Make-up-artist (kan jag behöva några goda råd från) men nu kom jag på att jag aldrig tog hennes nummer.   Kl 2 var det snopet och tyvärr slut, jag stod utanför ingången där alla andra också stod, och jag tog mod till mig och gick fram till min stora kärlek O och pratade (!!!).. Det första jag sa var dock "Står du här och spyr!" så det var kanske inte det bästa fast det såg ju ut så men han bara skrattade.
Så vi snackade en stund och jag hälsade på hans syster och sen kom hans systers kompis som var 33 och drog med mig hem till sig, då hon bor 10 meter från Madison. Jag trodde ju att O och hans syster skulle med, men det var två andra killar som följde med istället. Så där satt jag och pimplade fint vin och lyssnade på Hasse Andersson till halv 6 (!) och pratade om O och mina kärleksproblem, innan jag raglade hem för andra ggn på 24 h typ.






Hasse Kvinnaböske - Dans på Vejby Ängar



it is.



Nu drar jag till Halmstad för att inviga lägenheten med Emelie! Imorgon blir det Helsingborg och det vankas kräftskiva med min kära vän Sofia.

För övrigt åker Isa och Marcus till Kroatien/Montenegro idag, och Moa och Cum till Sunny Beach, sorgligt men sant, men då passar jag på att smita från Båstad eftersom Moa är enda anledningen till att jag är där.. Nästan iaf ;) Så när ni kommer hem så har jag och Tobias blivit ett par, vi har köpt Doris av Helen och flyttat/trängt oss in i Isas och Marcus lägenhet.

TREVLIG RESA allihop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback