21 guns



Åååh den är ju så bra! Wuhuuuuuu....

Igår var jag o Sofia i stan, mötte upp Isa o käkade lunch på Mezo där jag aldrig varit förr... Det var mycket trevligt, maten var god med så kommer nog gå dit igen :) Sen var vi på La Systemo för att inhandla inför nyår.

Sofia o jag är bjudna av Sofias syster till Laröd på nyår, vi blir ca 10 pers som äter middag o smäller raketer o dricker champagne o kir o grejs.. Vi var hos samma personer i Laröd förra midsommar o även om vi inte känner dem så bra så hade vi skitroligt. Så det var ingen tvekan om att vi skulle dit när vi väl blev inbjudna!

Idag strålar herr Sol, jag ska ut o gå med pappa o sen ska Sofia, jag och Lina fixa efterrätten och sallad till nyår. Det blir bra detta!




Nyår 08-09



Kommentarer
Postat av: Moa

haha när cassie frågade vad du skulle göra på nyår så sa jag att du skulle till något ställe som hette la-hög ^^ haha men hon fatta att jag menade laröd tydligen :P haha

2009-12-30 @ 14:25:23
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det slog mig nyss att jag inte har någon sprit till imroron. VAFAAN!

2009-12-30 @ 16:25:38
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-12-30 @ 19:34:30
Postat av: EMMELIST

vad roligt att du ville vara med och tävla ! vinnaren är publicerad på min blogg nu! Om du inte vann så startas en likadan tävling på min blogg idag (nyårsafton) :D så du behöver inte bli ledsen :P

2009-12-31 @ 01:57:57
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback