higher higher




Jajemen! Higher! Higher! Higheeeeeeeeeer, idolvinnarlåten e ju sååååååååååååååååå bra! Skumt, jag gillade den nästan direkt.. Trodde dock han sjöng "Hello" men vem bryr sig.. Malmö?!?!

Jaha, aktiva dagar här eller? Ja faktiskt! Fest? NAAJ! I torsdags var jag hos Thomas. Därifrån till skolan på fredag morgon. Fredag kväll tillbringades med lasagne, Sanne, Emelie och Idol här hos oss.
På lördagen hände dock mycket kul ting. Thomas kom hem från Idol-finalen kl 6 på morgonen så jag stack dit kl 13 för att säga hej och se till att han inte sov bort dagen. Sen åt vi prinskorv. Sen gick vi in till stan och hälsade på Angela och Erica som satt på Espresso house innan vi själva gick o fikade på Roberts café o sen stack vi o fixade en nördig reflex åt mig för det ska man tydligen ha. Så nu vet ni vad jag ger bort i julklapp i år ;)

Sen gick vi hem till honom o åt kyckling- och räksallad och såg på American Psycho. Sjuk! Efteråt insåg vi att isbaneuthyrningen på Stora torg precis stängt men banan är ju öppen.. Så vi tog bilen o hans 42or i skridskor o hockeyklubba och puck o körde dit.. Turades om att åka och satan vad svettig man blev. Men det var riktigt roligt, måste få hit mina skridskor från HBG!!

Väl tillbaka i bilen så frågade han vart vi skulle åka nu. "Ehhhh.. BÅSTAD :D" sa jag. Plötsligt var vi på motorvägen.. Jag fattade ingenting. Men vi var på väg mot Båstad luskade jag fram sen.. Så vi tog en tripp upp till stugan o hade en liten rundvandring. 2,5 grader därinne så vi blev inte så långvariga om man säger så.. Sedan körde vi nerom Pepes innan vi stack hem. Sedan blev det dans o musik o Spotify in på småtimmarna.

Idag stack jag slutligen in till den söndagsöppna stan för att köpa mina första julklappar. Gick därifrån med beslutsångest, julklapp till Danne, en ring till mig och idéer om present till mamma. Jaha så blev det med den här helgen. Me like!

Nu blir det lasagne o avocado o mozarella o En fisk som heter Wanda, förhoppningsvis :)

Puss på alla




Nästan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback