if jung



Hej kära vänner! Hoppas allt är bra. Idag har mormor och morbror Håkan anlänt från småland o kommer stanna en-två veckor.. Gillar vi! För övrigt har inte mycket hänt, jag är hemma i HBG för ett tag och imorgon är det julafton!!

Ikväll fick även Danne o jag tjänat lite pengar. Faster Lillebils man Anders ringde vid 14-tiden o frågade om jag ville rycka in o köra o vara blomsterbud åt hans brors firma som hade extremt mycket såhär dagen innan julafton. Danne o jag var på plats vid Stinas blommor vid Dunkers kl 15 o jobbade ända till typ halv 8. Vi körde runt 12 blomsterbud till Hittarp, Domsten, Väla, Bårslöv, Råå o.s.v.. O sen kom vi på att sista gatuadressen också låg i Domsten så vi fick snällt köra ut dit igen. Men vi hade GPS så det var ingen fara. Jag styrde och Danne skrek "höger/vänster" samt knackade på dörrar. Det var faktiskt riktigt kul när man väl kom igöng ;)

Nu har vi ätit laxtårta så här på kvällskanten, det var sjuuukt gott! Nu måste jag tvätta håret så jag är fin imorgon när tomten kommer ;) Då blir det först till Båstad för att hämta farmor, o sen Kalle Anka, julemat o julklappar o mys. Åååh hääärligt :)



Hittar massa underbara gamla bilder på denna gamla datorn.. HAHA!
























"...och så plötsligt kändes det som om inget annat spelade någon roll!"






Kommentarer
Postat av: Moa

haha småtting :P

2009-12-24 @ 01:26:22
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: DE E MUSSLAN FORFAN

vackra var vi fan inte..:/ hahaa ! ååh gud..

2009-12-27 @ 16:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback