Rubrikjävlar!



Hej hopp!

Här sitter man man värkar, ja seriöst alltså, jag får typ kramp i magen med ett antal minuters mellanrum. Det gör så ont att jag inte kan andas. Det känns som om det sitter där nere på varsin sida, typ njurarna? Men det e väl levern som tar stryk av alkohol? Och man har väl bara en lever? Fast jag kanske behöver två, eftersom jag e full med skit?

Ja, klagomål 2 är att jag har stoora blåsor på trampdynorna, både MITT på hälen och där framme. Jag kan inte gå förstår ni väl!?

Hur gick då detta till? Jo, vi var ju ute igår =) Det var svinigt kul! Förfest hos Isa, och jag var nära att glömma min dricka hemma, fick springa hemom i högklackat. Superskönt! Men hann med bussen, och sen förfestade vi (jag o Sosso) hos Isa med Kim, Natalie, My, Martina, Sandra.. Skitroligt hade vi! Vi hade dance-moves-lektion med YouTube, som även kom till användning senare på kvällen, när vi drog till Tivoli. Seriöst, det var så jävla roligt! Det var två skitsnygga killar som raggade på mig men jag trodde de var ironiska och jävlades typ, men det gjorde de tydligen itne men då hade jag redan sabbat allt. Nåväl! Träffade massor med folk, både nya och gamla!

Sen skulle jag och Sofia hemåt kl 4. Stod och väntade på bussen som aldrig kom, så vi började helt enkelt gå. Halv 6 var vi hemma. Jag tog av skorna efter halva vägen för att jag grät nästan av smärta, men det gjorde ännu ondare, så jag fick sött sätta på skorna och traska vidare! Därför ser mina fötter ut som de gör.
Vi stannade även till på Preem och köpte frukost, baguett med räkor och ägg, varav jag tappade hälften av räkorna, men plockade upp dem igen tills Sosso sa att jag var jävligt äcklig. Hon är så trevlig den där Sofia!

 

Som ni ser var det väldigt just ute när vi väl kom hem. Då satte jag mig o käkade kyckling. Inte lite heller!

Kl 6 blev det läggedax, kl 8 vaknade jag och var typ pigg, och sen dess har jag pendlat lite mellan dator och solstol som vanligt.

Jag beställde även Sommarkortet direkt på Skanetrafiken.se! Jag trodde det började gälla 1 juni men det var ju 15de.. Så jag kommer hem från personalfesten ändå =)
Tänkte ju först inte köpa Sommarkort i o med att jag ska vara så mycket i Båstad men ska ni festa såhär bra som vi gjort denna veckan så vill och tänker jag vara med!

Då är det till att rösta idag! Jag brydde mig inte om det igår, tänkte skita i att göra det. Men idag känns det helt plötsligt jätteviktigt! Varför ha demokrati om ingen har nån åsikt? det är bara det att jag är så kolossalt ointresserad av politik, men jag vet ju vilket parti jag håller på iaf. Så det får bli MP! Vad ska ni rösta på?

Hur har er helg varit? =)




P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback