Tacos och tian!





Halloj alla glada!

Som sagt, man kan ha tråkigt trots att man har sommarlov! Men man kan också göra något åt det! Igår gick jag och Sofia 10km-slingan i Pålsjö skog. Mycket skön promenad (än bättre om inte hundjäveln varit med dock). Sen var vi hemma hos henne och såg en Mexikansk film som hette Amores Perros ("Älskade Hundar" som var en väldigt dramatisk och blodig film (massa kamphundsfighter).. Usch, jag kan inte se sånt, vem vet hur de spelar in en kamphundsfight i Mexico? De låter garanterat hundarna slåss på riktigt. Sen e det bara skinnslamsor kvar, och man såg fan att det var riktiga hundar de använde! Fruktansvärt!

   




Idag skulle jag träffat Anne efter att ha varit på Väla med ammma men mamma fick rycka in på jobbet och det blev väldigt sen Väla = ingen Anne :( Istället fick jag träffa Moa och Camilla i stan för lite snabb igenbetalning och därefter åkte jag med mossan till Wäääla. Det blev jeansshorts och en väska! Tjoho! Nu har jag nyss käkat tacos och nu blir det film, förmodligen Blinkande Lyktor, längesen juuuee! 

 
   


Även två bilder från när jag och mamma kollade på gamla filmer i förrgårkväll, från när Danne var nyfödd ;)

    





Godkväll på er!

=)







Kommentarer
Postat av: MOA

var kmr väskan ifrån :O snygg!

2009-06-10 @ 23:12:01
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback