Vågar och sushi




Hejsaan!

Oj... Kasst med kommentarer med så långa inlägg som det förra märker jag.. Lite tråkigt, men väl mitt eget fel I guess!

Sommarlov är överskattat! Vill bara vara i Båstad hela tiden, men har ju alla (nästan...) kompisar här hemma, vissa mer rastlösa än andra.. men i Helsingborg går jag inte o hoppas stöta på någon, som man kan göra i lilla Båstad.. Jag är rastlös efter en veckas sommarlov! Inte bra!
Nästa lördag ska jag dock jobba lite. Sen är det Kick off-personalfest på söndagen, då ska vi bada i nya kallbadhuset, åka med Stora Blå samt käka (på Papas?) och sen efterfesta på Pepes som alltid.. Det ska bli så jävla kul!! GAAH

Idag var jag och Sofia med Isa och Marcus på Asiens pärla och käkade lunchbuffé.. Så jävla gott.. Det behövdes verkligen, eller ja, inte för magen men för tungan? Sen hämtade vi upp Lina och åkte till Burger King. Sen dess har jag suttit här, så sjukt lat! Inte gjort nåt vettigt på hela veckan, och när det väl är helg så orkar man inget? Men imorgon är det i alla fall fest.. KUL ska det bli :)

 Jag tog ju hem alla mina saker från Halmstad i torsdags, även min Lidl-våg som jag tycker visar för mycket, i alla fall mer än de här hemma.. Så pappa beslöt sig såklart för att undersöka saken. Pappor, suck....

  

  

Var även en sväng i stan med Sosso för att sitta o planera midsommar 09 som ska bli så jävla fett! Samt att jag köpte ett svart nattlinne på H&M som jag ska ha som vanlig klänning :)


Vad har ni för planer för midsommar, folket?



TREVLIG HELG!

Ps

Svennebanan - Promoe (fan.. ja den e bra, ja jävlar!)
Brown girl in the ring - Boney M (shaaaa lalalalaa)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback