Eskimåstek

Efter tentan åkte jag hem för att plugga på zoologisk fysiologi, som jag har tenta i på fredag, och som jag inte ens BÖRJAT på. Hmm. För när skulle jag haft tid med det? Ja, nu de senaste timmarna kanske?

För när jag åkte från skolan, så var det ett så sjukt sjuhelsikes jävla fucking underbart väder! Minus vinden. Fy saaaaaaaaaatan vad det bloooowwwwwste. En tant välte på Stora Torg. Inte en cykel stod upp på  stora cykelparkeringen på skolan. Jag fick grus i ögonen utanför ICA! Kan det bli värre?!

Men jag kunde ju inte låta så mycket D-vitamin gå till spillo. Så väl hemma så pälsade jag på mig så jag såg ut som en eskimå, fleecetröja, vinterjacka med luva, samt örongrejor (såna man klämmer fast, sjukt bra!), och lade mig på baksidan i en stol för att lyssna på "Lay all your love on me" om o om o om o om o om o om igeeeen, in o ut, ut och in, ja i alla fall, där låg jag. Typ en timme tror jag? Tror jag somnade en stund med. Det är vanligtvis alltid lä på min baksida, men inte idag. Det blåser från höger till vänster, från in till ut, från upp till ner. Jag har ett hål på knät i mina mjukis, typ all världens luft var nog inne och vände där minst en gång idag.

Sen när jag väl bestämde mig för att gå in så satte jag ner fötterna på träet och OH, det var ju uppvärmt! Så jag låg i fosterställning på trägolvet med solen i ansiktet med ett enda stort nöjt smajl. Det var så jävla skönt.. Efter en stund skulle jag kravla mig några dm in i huset, men då jag fick upp huvudet på det lilla trappsteget så fann jag att det var fan redi najs o ligga me huet därjominsann! Så det blev ett par låtar till där ute i solen.

Solen försvann ett tag nu, skulle egentligen in och blogga tidigare och sen ut o sola kl 14 igen, men då var det lite skyar, så nu har jag hjulat rundor i huset istället. Intepluggat, med andra ord.

Och det ser ut att få bli lite mer inteplugg idag, för nu kommer solajäveln fram igen trorja! Wohoo ESKIIMÅÅSTEEEEEEEK!

Samt att jag har fått ett sms, från ett nummer jag inte lagt in.... Det stod "Tja hur va semestern", numret finns inte från Eniro och personen i fråga svarar inte på mitt "Hej! Vems nummer? Semestern börjar på söndag..", för den tog säkert jätteilla upp att jag inte hade numret inlagt. Ja, men säg vem du är så kanske jag kan förklara mig?

Man tror alltid att "åh, nu e det nån rolig person :D:D:D" när man fått ett sms från ett oinlagt nummer. Sen är det alltid från nån gammal tråkig som man pratat med 2 ggr men som gärna vill att det ska bli 3. Jaja, den här ggn kanske det är någon rolig, vem vet?
Varför kan inte nån snygging leta upp mitt nummer på eniro och skicka nåt fyllesms, och sen dagen efter be om ursäkt för att den letat upp mitt nummer, kanske lite opassande bla bla bla, och sen avsluta med nnåt typ "men jag tycker ju att du är så söt!" eller nåt. Det har jag ju gjort flera gånger! Kom igen för fan, och våga gör bort er! lite... Mesar!

Åååh soooooooooooooool, adios amigos nu blire schteeek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback