Preliminärt!

Detta är förresten en preliminär blogg! Utseende och layout, bilder och skit, allt ska ändras. Ska bara få tag i nån som kan ordna det. Robin får hjälpa mig! Det är han skyldig mig!

Min blogg ska bli riiiiktigt snygg!

Men jag är lite si och så vem jag ska lämna ut adressen till. Det är absolut ingen hemlig blogg (som min andra som är lösenordsskyddad hit och dit ggr 100), men liksom... Om jag vill skriva att jag är besviken på någon kompis t.ex.. Eller skriva extra mycket om någon, så att andra känner sig bortglömda.. Liksom, HALLÅ, får jag inte skriva vad jag vill i min blogg?

Och om jag nu vill skriva om mina kärleksbekymmer och nämna honom vid namn. Då är det ju kanske rätt bra om han INTE går in och läser detta? Eftersom jag är i full färd att få honom att tro att jag inte bryr mig?

Vad jobbigt!

Hur gör ni med era bloggar? Skriver ni vad ni vill och skiter i vad andra tycker? Det kanske är det bloggandet går ut på?

Nä, det blir nog inget läsa igenom anteckningar idag. Ska lägga mig med mp3:n (justfan, jag måste kolla efter iPod på blocket.. Fick pengar av mamma till det när jag fyllde år. Undrar var de tog vägen..... Inte till en iPod iaf. Hmm)
Jag ska lyssna på Hot'n'cold. Den är gammal nu men jag älskar den! So so what!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback