Skrubb!

Okej. För det här har jag ju verkligen tid med.

Anna kom hit vid 19 och vi satt och "pluggade" till kl 23, d.v.s vi åt morötter och drack te och skrattade åt små påhittade enzymer, man kan i stort sätt ta allt och sätta till "-as" på slutet. Vissa behöver inte mycket för att ha kul.. :)

Men så nu sitter jag och har lite ångest. Klockan är mycket, jag ska sätta alarm på kl 7 för att jag åka härifrån runt 8 imorgon, och innan dess hinna plugga. Tentan är mellan 9-13, eller hur länge man nu behöver sitta. Vissa har jag hört redan gett upp, de tänker inte ens gå dit och försöka.

Men okej, lite kul har jag gjort idag! Förutom att jag fick för mig att jag skulle skrubba min kropp tills den blödde, kände mig lite ofräsch. Jag gick till ICA för att köpa... dam-ta-ta! TOAPAPPER! Köpte fan 16 rullar! Euroshopper faktiskt! Fetebra. Sen hade de inga fräscha tvättsvampar till kroppen, så ni vet såna små gula, med en grön hård sida? Som man typ diskar med? Ja.. En sån blev det. Rev upp lite sår på ryggen, för övrigt var det bra! Jag såg typ ut som om nån skalat mig med ett rivjärn och sen satt ihop mig igen med Karlssons! Efter det gick jag och solade, för det tar ju bättre när man tagit bort 13,7 kg döda hudceller. Om det gjorde det? Ne. 

Annars har Johanna mest tjatat på mig att fixa hennes nya blogg, men det var nog bra att hon bad hon andra, för den blev fan snygg :P Och Moa och jag har snackat äckliga saker. Men roliga ;)

Nä, fy fan vad jag behöver plugga nu. Uschuschusch!! Vill inte tänka på det. Citronsyracykeln, Calvincykeln, fotosyntesen, glykolysen, elektrontransportkedjan, replikationen, HERE I COME

Tänk på mig imorgon kära vänner!

Pray!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ska tänka på dig imorgon min darling!

Lycka till!!

2009-03-17 @ 00:36:01
URL: http://detelja.blogg.se/
Postat av: Johanna

Provet gick säkert bra, du har iaf gett det en chans vilket är bättre än dissa det helt :P



Det där med skrubba kroppen ska jag göra ikväll. Dock i ett varmt badkar med en tvättsvamp som är gjord för kroppar och inte disk. haha :P

2009-03-17 @ 14:10:16
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback