Stissig

Ja, jag ska alltså upp om 8 timmar, jag har varken packat färdigt eller duschat. Ingenting som jag skulle alltså. Jag har sovit 3 timmar i natt, och kommer sova 3 den kommande också, så det blir nog att sova på planet ändå. jag fick för mig att det tog 1 eller två timmar, det gjorde det väl till Egypten? Eller ja. Antagligen inte, men.. Då hade man ju Sofia som kunde underhålla en med sitt "-....tänkte jag säga. Och det gjorde jag ju nu också... OKEJ SKITSAMMA" . Haha.







Jag måste verkligen duscha nu. 
Mitt hår tar ju liksom 3 timmar på sig att torka.
Och man ska inte lägga sig med blött hår!
Hoppas ni har en mysig lördagskväll folk :)




NUTS





VARFÖR KAN MAN INTE GÖRA FLER RADBRYTNINGAR! Jävla tillfälliga bloggdesign, du blir inte långvarig!










Kommentarer
Postat av: JP

Hoppas du har det bra i spanien och solar för mig med xD

2009-03-26 @ 16:51:20
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback