Tjajajaja

Allo!
Då var det en ny dag.. Kommer säkert bli ett par inlägg idag med, bara jag kommer på nåt kul att skriva.
Just nu sitter jag skitporrig i handduk och turban. Yeaaah. Jag har fortfarande inte börjat plugga idag. Känns lite så.... Men jag har käkat en god frukost med ägg i alla fall, men jag önskar ändå att jag var hemma. Finns inget bättre än helgfrukost med mamma, pappa och Danne. Och alla 4 tycker det, så det blir alltid bra och trevligt och gott!

Jag och Johanna snackade sex på sms hela kvällen igår. Sen sms:ade jag Moa som skulle fjortissupa, och typ 40 minuter efter att hon anlänt till festen får jag "de börjart bli ill redan nu kännejr jagu:P hnehhe" typ. Haha, Sen fick jag inte mer sms! Jag har skrivit som en dåååååååååååååre och skrivit "VAD HÄNDER", "Varför svarar du inte :O Visst jag blir full ibland men jag glömmer inte bort att skriva till mina vänner för det!" "Du har säkert supit bort mobilen! Eller så är du för full och typ spyr! Eller både och!!".. Och det läskiga e att jag fortfarande inte fått svar, och de smsen jag skickade i morse har inte levererat. Så ja. Moa har nog supit bort sin mobil :P Vi får det riktiga svaret senare idag. Efter reklamen.

Nu ska jag alltså plugga, men jag läste faktiskt igenom de där 24 A4-sidorna till tentan innan jag slaggade igår. Var så trött att jag inte ens orkade lyssna på musik efteråt! Inte ens Hot'n'cold! Sick!

Ska nog till Erika (min inneboende från om två veckor) ute i Tylösand senare. Vill se hur hon bodde innan hon flyttade in till mig, + att vi ska slå ihop våra cellbiologiska huvuden, och se om det blir nåt vettigt gjort. Annars får vi nog skiljas åt igen.

Får se om jag tillåter mig att se Melodifestivalen ikväll! Om jag ska vara ärlig så har jag inte sett en enda deltväling detta året! Känns lite surt. Jag lyssnade dock på Caroline af Ugglas låt på Spotify igår.. Eh, nä, ingen vacker syn/hörsel! Jaja, jag litar på svenskafolket, NOT, men jag har ju inge val!



JAG HAR FÖRRESTEN KOMMIT PÅ HUR MAN GÖR EN NY HEADER, så så fort jag har tid ska jag sätta mig och påta ihop en! Ska bli riktigt kul!  Tur man minns lite från hur man gör lunar-kp, eller iaf vilka effekter man kan ha.. Haha bra jämförelse, I know.

Nu till att klä på mig handduken som kasade av mig i början av inlägget, så jag får huka mig ner framför datorn varje gång det kommer en bil. Jag bor i världens pensionärsområde, och ändå kör polisen förvi här, VARJE DAG, minst en gång! ALLTID utanför mitt hus! Borde jag ta det som en pik!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback