Uppdatering; Tanten T

Det händer saker på tantfronten! Igår gick hon t.ex. ut i sin vårjacka som inte är grön :( Men hon glömde inte hatten i alla fall!



Och mer! Idag fick hon herrbesök, men den här gången fick jag det på bild! Yeaaaa, och lika krokig som sist, I tell yo!





Tråkigt? Jag? Störd? Njaa.... Det är tråkigt att plugga. Tog 1,5 h attbara LÄSA igenom alla anteckningar till Zoofysiologin.. men jaja. Nu ska jag göra instuderingsfrågorna, innan dess får jag inte lägga mig. Okey, it's gonna be late today.

 Mina skola som jag gillar mer o mer :)  Storm i Halmstad idag, I told ya!



Nä nu jävlar måste jag verkligen plugga. Faaaaaaaaan. Jag längtar till fredag efter kl 19 :D



Nån som vill komma och festa i Halmstad? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback