Who?

Jahaaa... Då var man hemma igen :)
Kanske inte efter världens mest spännande resa men det var iaf underbat, slappt, soligt och allt. Vi brände oss första dagen o kunde inte sola förrän typ de 2-3 sista dagarna. Vi har badat i poolen och i havet, var ca 20 grader i havet.. Snorklade lite, såg en sjöstjärna med blåa taggar, annars inget spännande ^^
Sen har vi promenerat flera mil längs de underbara strandpromenaderna. Jag har köpt en väska i Marockanskt skinn, en klänning, en plånbok... Lagom mycket, lagom billigt.
Go semester med andra ord :)

Kom hem igårkväll och har ätit buffé till frukost, lunch och middag 7 dagar i sträck. Minst 3 tallrikar varje buffé. Fatta tjockigt! Så vet ni vad jag ätit idag? Jo. En skål gröt. EN. Betona EEEEEEEEEENNNNNNNN. Kl 8:30 imorse. Sen tog jag Swebus till Halmstad och hade lektion och blev kallad nigger. Fram till klockan halv 6, då jag slurpade i mig en Naturdiet med Jordgubbssmak, sån måltidsersättning. Jag var inte ens hungrig då. Inte ätit sen dess. Vanligtvis är jag hungrig alltid. Men detta känns jävligt bra :)

Till råga på allt så har Erica flyttat in!  Vi ska bo tillsammans här, hon är 32 år och från Lerum utanför Göteborg. Jag måste säga att det är jävligt roligt att ha någon att bo med. Jag är nöjd :) Hon är även vegetarian så hon kanske kan få mig på andra banor, medan jag har förbjudit choklad/chips och framför allt VITT BRÖD, så nu ska hon gå ner 15 kg, och jag 5. Detta blir kul :)

Känns som om jag tappar hela livet i HBG. Någon säger motsatsen, men ändå pratar jag med en i tele som då berättar att den andra snackat skit om mig, medan hon sagt motsatsen till mig. Härligt att vissa inte kan mogna ens över 20 års ålder, eller vad säger ni? Shit.

Imorgon har jag lektion på eftermiddagen, sedan ska jag åka till Båstad och gå till Sand med MOAAAA och spana in  nya kockarna! Och snacka så jävla massa skit att folk kommer sitta och gaaapa  vid bordet bredvid! Mahaaaaa..

Sen ska mamma och jag sova i Båstad tis-ons. Ska bli fint väder på onsdag, så vi ska klippa i trädgården och sånt. Faaeeen vad härligt det ska bli. :) Sen åker jag nog med mamma tillbaka och skippar lektionerna på torsdag. Känner att det är några gamla eviga polare jag behöver träffa hemma. Utgång i helgen med, antar I?

Fick förresten reda på att jag klarade Cellviolofin, okej, det ordet skrev jag samtidigt som jag kollade på TV. JA JAG KLARADE CELLBIOLOGIn! WOHO! FAST det e bara det att de sänkte G-gränsen till 50% istället för 60%. Anledning? För många fick IG. Och jag hade 1,5 p från G om de inte sänkt gränsen. Men jag klarade det alltså, och flera andra som inte heller trott det, fast 18 fick ändå IG...  Bara Zoofysiologin kvar nu.  I HOPE.

Erica har gått och lagt sig. Borde jag med. Men borde smörja in kroppen liiide. För jag är faktiskt brun. Väldigt brun. Men har redan börjat fjälla så det lär vara borta imorgon. Till helgen i a f. Jävla skit alltså! Det känns nice att jag skriver detta som om ingen läser, för det är väl så det ska va? :)


BTW, rubriken.. Från 2 and ½ men idag. Så jääävla bra, Jake säger det hela tiden^^ Haha. Asså jag är så tråkig satt jag gäspar. Sorry dudes! HÓLA!

Kommentarer
Postat av: anzz

jaaag läser ;) HÖR AV DIG NÄR DU KOMMER TILL HBG SÅ FÅR DU FÖLJA MED MIG Å EMZZ PÅ 10AN haha oj caps ;)

2009-03-31 @ 07:46:01
Postat av: Johanna

HÄRLIGT MED CELLBIOLOGIN.

JAG HADE MATTEPROV IMORSE DÖÖÖ

och jag tycker fortfarande du ska ut och partajja på fredag :P

2009-03-31 @ 11:33:15
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: moa

wohoooo sand!

2009-04-01 @ 08:21:24
Postat av: moa

ändra din design!

2009-04-01 @ 21:07:22
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback