Omega 3

HEJ! Skulle bara in o kika o säga att jag lever!


Igår var jag hos doktorn i HBG innan jag åkte hem/bort (?) till Halmstad  igen, satt och gjorde mitt lilla arbete om vindkraftverks funktion som vi ska redovisa på engelska på torsdag!


Var även och handlade hur mycket omega 3 som helst kändes det som.. Crabsticks som jag åt senare på kvällen, strömming, torsk, räkor, musslor..

Idag har jag varit i skolan mellan 10-17, och Anna har verkligen hatat mig hela dan!

Anna: Louise! Är du här i helgen?
Jag: Jaaaaa!!!, det är jag, vad händer för kul? :D:D är det fest? :D:D
Anna: NEJ. VI SKA PLUGGA.

Haha jag bara sjönk ihop... Hon e så dum. Fast vi behöver verkligen jobba med vårt projekt. Nästa vecka har vi bara en lektion på tisdagen och en på torsdag, resten av tiden ska vi inventera (räkna arter typ) i två olika sjöar, och jämföra dem. Tänkte ta en kalkad och en icke kalkad sjö. Kan bli intressant! Bäst om vädret är bra med...

Nu har jag och Erica kollat på En kort en lång.. Fan vad snygg Mads Mikkelsen är.. yeaaahhh. Nu är det läggdax, är egentligen ledig imorgon men Anna tvingar mig att gå till skolan för att plugga med mig :(

I helgen ska jag kanske på Sofias storasysters examination i Malmö på lördagkvällen, OM JAG HAR RÅD vill säga.. Lite knapert just nu kan jag säga utan att ljuga... Annars blir jag nog kvar i Halmstad. Det blir plugg, grillning, filmkväll o,s,v.. Kanske badminton? :D Det är bra att ha en inneboende, så kan man omöjligt bli kallad eremit bara för att man inte vill vara med på nån sak..

Ut och springa imorgonbitti med! Kan solen återvända?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha eller hur.

Hästar tar för mycket tid.

Hund är roligare dessutom, dom kan följa med på mycket mycket mer :P

2009-05-05 @ 22:50:07
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: Johanna

När man är utomhus och det har med skolarbete att göra är det till 90% alltid dåligt väder typ. av någon jädrans anledning :P

2009-05-05 @ 22:51:39
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: MOA

du har snuskiga matvanor :O

2009-05-05 @ 23:27:24
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: MOA

sv: tack(A)

2009-05-07 @ 16:37:09
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback