SOMMARLOV!

Vill bara informera världen (anteckna!) om att jag numera har SOMMARLOV!!! Åhhh, fast som vanligt kändes det mer spännande igår, men jag känner mig så jävla lättad! Verkligen, jag kan sitta med min blogg till 05:00 inatt och ändå inte tänka att "fan, jag borde gjort det och det istället".. Så härligt!!

Tentan igår gick skitbra, som jag trodde var läraren så latt och korkad och svettig att han tog samma tenta som förra året, vilket var det (och också det enda), jag tränat på.. Så det gick bra! Ekologin idag var lite värre, men det är så fruktansvärt intressant, min hand krampade flera gånger som jag skrev!

Sedan åkte jag, Angela och Anna in till stan och shoppade och fikade på EH.. Lax och pepparrotsmacka och stor kall (!) juice i solen. Lovely!

Nu är jag hemma och stressad, för jag hittar ingen restaurang för 9 pers att boka till, till ikväll. Men nu tipsade Hanna mig om "Yoss" så nu blev det det. Skitsamma, kul att umås hur som helst!

Nu börjar livet! Premiär för mitt liv på MÅNDAG! Sedan är detväl dax att ta tag i att ringa jobbet och få lite tider. Kommer nog inte bli så mycket förrän i juli ändå, men man får ju börja lite smått.

Guuuud vad detta är härligt! Nu måste jag sticka! Jag vet inte vart, för vi ska ses om 4 timmar på Yoss, men jag måste röra på mig!! HA EN GUDOMLIG FREDAG!

BTW, jag tänkte nyss "hmm, vilken sida ska jag nu in på?" Så kom jag på att jag inte ens varit inne på Facebook än! Jag börjar kanske bli botad? Ett tag snackat jag ju om Facebook i sömnen...








Kommentarer
Postat av: emzz

kul att du har sommarlov.. jag har en SKITJOBBIG vecka kvar :P

2009-05-30 @ 21:29:28
URL: http://therealemzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback