dice metal




Halloj! En kort (faktiskt!) helguppdatering...


Fredagen: Pappa o jag såg på Mord i sinnet. Så himla skönt att sitta hemma, hade inte pallat något annat alls.

Lördagen: Mor o bror o jag for till Skopunkten o Väla o Systemet. Köpte 2 par skor på Väla, bl.a. dessa.





Sen var jag djävulskt stressad när vi kom hem 14:40, eftersom vi skulle vara hos mina kusiner på Tågaborg kl 16:00. Jag tvättade, fönade och plattade håret, valde kläder, sminkade mig o packade ner allt nödvändigt, allt detta på 50 min. Tjoho! Sen stack vi för att fira Kajsa som fyllde 17. Mat och vin slank ner i hög halt.


 


Kl 20 anländer jag till Isa som bor 50 meter från där jag befann mig. Sofia var redan där. Bilden ovan visar Sofias håriga ben samt hennes inflammerade hårsäckar.

Vi satt o snackade o skrattade och drack vin och hade precis lika trevligt som vanligt. Sedan vandrade vi neråt stan och Tivoli vid 12, stämplade in, men tyvärr blev det lite bråk och Isa lämnade oss väldigt tidigt.

Sofia o jag var dock kvar till kl 4, tiden gick sakta men ändå hade vi skitroligt hela tiden. Det var bland annat översvämning på toaletten o där stod vi på toasitsen och drack insmugglad cider. Då knackar det på dörren och en arbetande berättar att toaletten skall evakueras. Efter ytterligare en timme inser vi att vi dansar i 3 cm vatten på schlager så de stängde där lite tidigare men det gjorde inget, det var nämligen svinbra musik på Vinyl! Hit the road Jack, Tutti Frutti o.s.v..

Sedan tog vi bussen hem kl 5 efter att ha väntat en timme på Knutan o kollat på ett par yngre svinfulla killar som däckade och fes varandra i huvudet. Kul i början men sen gick det överstyr.








Söndagen: Kl 6 föll jag i säng, satte inte alarm eftersom jag aldrig sover särskilt länge ändå.

Vaknar. Sätter på mobilen. Klockan visar.. 14:28. JA! Jag hade fan bokat buss till Halmstad från Knutan kl 16! Så det bli snabba ryck men turligt nog är mamma hemma och skjutsar mig. Kvällen spenderades framför datorn och lite lite framför labbrapporten.

Dagen idag: Skola mellan 10-12, skönt! Handlade på Lidl (köp inte mjölk där, den läcker!!), satt på datorn, stack och tränade men kände mig jättesvag o orkade typ 15 min på Crossen istället för de 40 jag brukar, o på styrketräningen började jag skaka som besatt efter 2-3 övningar. Så lade jag mig i solariet i 17 min. Ljuvligt!





 


Kommentarer
Postat av: MOA

snygga skor ;)

2009-11-16 @ 17:55:55
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback