living change



Godmorgon eller något!

Fan, jag missade möjlighet att vaccinera mig idag.. jaja, men det får bli i HBG nästa vecka istället. Om det någonsin blir av. Jä-vla tenta! Skjuter just nu upp plugget genom att blogga, äta frukost, dammsuga kan behövas ser jag, o.s.v...

Färgade håret i tisdags, blev väldigt mörkt först. Fan tänkte jag.. Men man vänjer sig sakta men säkert men det gäller att hålla huvudet något brunaktigt så man inte ser ut som en vampyr eller nåt, för vem fan vill det? (kanske inte bra att fråga i dessa tider dock..)

Igår labbade jag m.m, hela dagen. Men det var bara jag, Erica, Anna och Angela och vi spelade fotboll med en lussebulle (vi hade 5 så det blev en över) och gjorde enligt min lärare århundradets snyggaste Silverspegel ;) På kvällen var jag hos Thomas och imorgonkväll ska jag dit igen. Man får ju passa på nu strax innan tenta när man verkligen inte behöver göra annat..... Och på söndag är det julskyltning. MYSIGT!!!!


 



 


Röret ovan är bara ett vanligt genomskinligt glasrör men vi gjorde så det blev en spegel på insidan. Det var coolt!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: MOA

är det nya hårfägen? inte så mörkt isf :P

2009-11-27 @ 19:07:39
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kunde ju inte skicka sms när till dig när jag var hos carro eftersom jag INTE hade någon mobil :P

Är den nya risifruttin god?

2009-11-28 @ 10:13:09
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback