go eight



Jaha! Stressiiiiiiiiiiiig dag!!! Vaknar halv 12, shit, labb mellan 13-17, hem, skriva en av två labbrapporter, sticka och träna för att få stämpel för denna veckan med (mycket viktigt), hemma halv 9, äter lasagne, nu har jag duschat o kl blev halv 11 och jag ska va på busstationen i Halmstad kl halv 8 imorgon bitti. Jag har inte börjat packa? Jag har inte ens tryck i schampo o små påsar? Jag vet inte ens vad jag ska ha med mig!? Nu ska jag göra klart den andra labbrapporten. Sen ska jag packa. Under tiden hoppas jag jävligt mycket att mitt hår hinner torka.

Just fan. Sätta över pengar, kolla bussar? Det får bli NU. Ladda iPod? Kamera?

THINK. I. GOTTA. GO.


Ses :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback