coy html



Hoho!

Måste ju uppdatera mina små läsare så att ni inte överger mig både här OCH i verkliga livet!

Idag började jag inte förrän efter lunch och de e naaajs. Jag har träningsvärk i ryggen för jag och Erica boxades på Sats igår. Tränaren är tänd på oss, d.v.s Erica tror att han är tänd på mig, och jag tror han vill ha henne.

Imorgon ska vi ut och fira Sofie här i Halmstad!! Bättre lycka denna gång får vi hoppas! Ska faktiskt bli skitkul, för jag kommer inte vara megastressad och ha 1 h på mig att byta om och dricka, utan jag kommer ha från kl 17 på mig att ta allt i min egen takt. Yeasss!

Nu ska jag kokka egg.


Dagens laboration:

 




Hoj!





Kommentarer
Postat av: MOA

den bilden på oss har jag inte sett innan! :P

2009-10-15 @ 19:00:13
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback