silly bean

 

 

 

Helloj! I had a feeling that yesterday night were goin' to be a good night.. nanana.. I was right :D

Jag var på vääldigt dåligt humör tidigare på kvällen, vilket i och för sig brukar göra susen när man ska ut. Det var förfest hos Sanne och Sofie med lite Sanning eller konka-spel och öl för min del. Sedan cyklade vi in till stan till The Corner där vi var sist på vår senaste lika lyckade utekväll. Inget inträde, 40 kr för garderob (väska + jacka), 20 kr för en öl och 25 kr för en cider. Fett bra tillhåll tycker jag! Bra musik med även om de varvade 4 låter kvällen igenom typ. Tur då det var bra låtar !

Vi dansade och drack cider, sen var det karaoke och vi hamnade bland några trevliga killar. Jag hamnade bland några 70åringar utanför sen, som vanligt.. Vadå, det är faktiskt inte förrän i den åldern man lär sig uppskatta kvinnor på rätt sätt :P

Kl 3 var vi möra i benen, jag lämnade min braslilianare (i tårar ;) och stack till McD med Sanne och hennes ragg Johan = sccheeeesscchbuuujajjeee!!

Sen blev det hemcykling och skjutsning, och jag föll i säng 20 i 5. 


Idag har man mått lite sådär, himla bra ett tag när Emelie och hennes kompis Hanna var här, Sanne var här, Sofie kom med sitt ragg Martin o.s.v. Himla mysigt med så mycket folk kring vår lilla lägenhet!

Sen cyklade jag in till stan. Då märkte man att man inte satt hemma igårkväll. Svettningar följdes av frysningar, jag mådde illa  och sånt. Men det var inte värre än att det var värt det :)

I stan köpte jag jackan från Indiska (jippi!), en väska, en present till MLI, sen tog mina pengar sluuut! :'(


ORGASM YOUR FEET






Thomasjäveln är sjuk idag. Jag är fett sur! Så jag ska plugga ihjäl mig ikväll istället. En lördagkväll. Kanske blir nån film hos Sofie och Sanne senare dock ! Emelie kommer inte vara här på hela veckan för hon är ledig så jag ska vara ensam, men då kanske man dock får lite vettiga saker gjorda istället =)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Verkligen en superfin jacka. :D

2009-10-21 @ 13:35:59
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback