cymbale grass




Morrn i stugan!

Hade jag börjat i torsdagskväll som jag skulle med de där 7 nasty kapitlena kemi som jag ligger back.. Då hade jag nog varit klar nu och kunnat ha en lugn slappedag bara. Vad härligt... MEN. Här sitter man, pigg som en fågel (??) en söndagmorgon och har inte ens börjat. Så det kan gå..

Men, jag har ju dock haft fasligt mycket roligare saker för mig ! Som bestämt så kom Moa hit med 15:00-tåget igår, vår första anhalt var Monki där Moa köpte en jättegullig keps/möss/hatt! Sedan blev det La Cocaracha inne i Halmstads city, en texmex-restaurang där vi åt nachotallrik som tyvärr såg helt annorlunda ut igår än för en vecka sedan, konstigt? Men det var mums ändå, och jävligt kul att höra om alla galenpannasaker som Camilla och Moa var med om nere i Sunny Beach.. Haha JA OKEJDÅ JAG ÖNSKAR KANSKE JAG VARIT MED. Nöjd nu?!







Sedan satte vi oss på Bulls uteservering på Lilla torg och svepte vars två kalla. Tjoff! Klockan var 17, vädret var mulet och vi var onyktra. Sedan fjantade vi runt på stan och dansade på stenblock i Picassoparken som är ganska blottad om man säger så. Moa dansade Sunny Beach-dansen till The Hitmen - Like I love you och ja, fan vad bra den är! Satt faktiskt nyss här vi köksbordet och dansade den... Jag lär mig snabbt, om jag nu gör rätt? Kanske kommer upp en film på dansen nån gång, you never know!





Lyssna & Njut!





Kommentarer
Postat av: MOA

LIKKKKKKKKKKKKKKKKKKE I LOVE YOUUUUUUUUUUUU! YOUU CAAAAAAAAN HURT MEEEEEEEE WITH YOUR SMILLLLLLLLLLLLE!



DU SKULLE VART MED BBY! :P

2009-09-13 @ 14:26:00
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback